Nyåret Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei. Er det noen her som har erfaringer med optiker Martin O. Nielsen i Bergen? Vurderer å skaffe meg lydtette formstøpte ørepropper og da skal dette visstnok være mannen å prate med. Takk for svar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Ørepropper hos optikeren? jeg ville satset på en audiograf for en slik tjeneste, jobben dems er tross alt å skreddersy utstyr i ørene, deriblant støping av propper.... kan se ut som martin o nielsen gjør begge deler, burde ikke være noen grunn til at dem ikke gjør en god jobb der, ørepropper er ganske enkelt vil jeg tro. Endret 8. desember 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 En kompis av meg har ørepropper derfra, og jeg tror ikke han er har noe å utsette. Men jeg de lages ikke på stedet, det er bare øreavstøpningen som tas. Fordelen er at det er midt i sentrum. Jeg har propper fra Hantek, og da måtte jeg langt ut på Hardangervegen for å få tatt avstøpning. 1 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har bare gode erfaringer Martin O. Nielsen som har dyktige folk som også jobber med høreapparater og ørepropper. 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kjøpte slike propper selv derfra. Bare være obs på om du velger filteret med 15 dB demping så føles det som veldig mye demping. Jeg selv trives best med 9dB-filteret. 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Vurderer typen som blokkerer støy helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå