Gå til innhold

"Sexkjøpere gruer seg til julebordsesongen"

Gjest Slettet+2534

Bør sexkjøp legaliseres?  

27 stemmer

1. 1. Bør (frivillig) sexkjøp/sexsalg legaliseres?

• Ja
      23
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

sex koster ikke penger, hvorfor skal det være lov å ta betalt for det? høres merkelig ut for meg....

1. Tja, det er vel faktum at sex faktisk koster penger iblandt som er tema her

2. På den andre side kanskje du mener at det ikke koster penger å levere tjenesten, slik som din egen arbeidsinnsats ikke koster deg penger kun tid, og at det derfor ikke burde være lov til å ta betalt for denne tiden, uansett hva du nå enn jobber med (inkludert sex).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sex koster ikke penger, hvorfor skal det være lov å ta betalt for det? høres merkelig ut for meg.... eneste grunnen jeg kan se for noen å betale for sex er hvis dem har en eller annen fantasi om å gjennomføre selve betalingen.....  mange menn tror sikkert at dem er begrenset til betale-sex men det stemmer nok kun i dems eget hode. 

Skjønner egentlig ikke argumentet ditt, det samme kan man si om så og si all arbeidskraft. Men man kan jo snu litt på spørsmålet ditt, hvorfor skal det ikke være lov til å betale for det?

Hvis det er eneste grunnen du kan se for deg at noen velger å betale for sex foreslår jeg at du åpner øynene dine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

<INSERT TILFELDIG ORD HER> koster ikke penger, hvorfor skal det være lov å ta betalt for det? høres merkelig ut for meg.... eneste grunnen jeg kan se for noen å betale for <INSERT TILFELDIG ORD HER> er hvis dem har en eller annen fantasi om å gjennomføre selve betalingen.....  mange menn tror sikkert at dem er begrenset til betale-<INSERT TILFELDIG ORD HER> men det stemmer nok kun i dems eget hode. 

There, fixed it for you.  :)

Lenke til kommentar

Siden staten skal bestemme hvem som får ha sex opprettes et Ministry of Love som behandler søknader fra elskovssyke. Parametre som rase, kjønn, sosial stand, alder, religion og formål med sexen vurderes av en nemnd som gir sin innstilling til TV-Norge seere som med SMS tar avstemning og avgir eventuell tillatelse. Med tillatelse kan de elskende benytte Room 101 mens Big Brother og moralpolitiet, Ottar, KrF, PST, NSA, CIA og Stasi kontrollerer på sine telescreens.

Endret av thunea
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...