Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Sommer på sætra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ved første øyekast så virket dette kjent. men jeg har nok ikke vært her for den ene setra er den andre lik. Flott utsnitt og komp. med god oppbygning i flata. Resten av det tekniske blir det også vanskelig å sette negativfingeren på. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Bilder fra deg renner inn, og en rekker nesten ikke å få kommentert alle. Som Roar fremhever godt utsnitt og komp. Det en ellers legger merke til er vegetasjonen med masse trær omkring. Er temmelig sikker på at dette ikke var tilfelle i setras yngre dager. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Ved første øyekast så virket dette kjent. men jeg har nok ikke vært her for den ene setra er den andre lik. Flott utsnitt og komp. med god oppbygning i flata. Resten av det tekniske blir det også vanskelig å sette negativfingeren på. Roar Tusen takk for positiv og fin kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Bilder fra deg renner inn, og en rekker nesten ikke å få kommentert alle. Som Roar fremhever godt utsnitt og komp. Det en ellers legger merke til er vegetasjonen med masse trær omkring. Er temmelig sikker på at dette ikke var tilfelle i setras yngre dager. Mvh Ragnar Hehe, du behøver jo ikke kommenetere på alle bildene mine da Ragnar (selv om det er hyggelig at du gjør det) Ja dyra gnagde nok ned setervollen godt tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg