moby_duck Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har ingen rene underbukser til i morgen, og lurer på hva som er mest hygienisk (hva vil lukte minst?) av å bruke den samme underbuksa i morgen eller å gå uten? Skal dusje før jeg drar hjemmefra i morgen tidlig, men rekker ikke å vaske klærne. Høres kanskje tullete ut, men det er et seriøst spørsmål og jeg håper på seriøse svar. Takk. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Whatever makes u happy.Det er langt i fra alle som skifter undertøy kvar eneste dag. Uten at det er fullstendig krise. Men du kan også gå comando og vare litt kinky 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vrenges og brukes på andre siden Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Det gikk helt fint Var veldig deilig å dusje og ta på rene klær neste dag, though. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Brukte den skitne. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har du ikke vært i noe spesiell aktivitet er det ikke noe stress å bruke den to ganger. np 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ganske tydelig at flere unge trenger et år i miltiæret ser jeg. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Beckham-noia^^ Kjøper hvite, bruker de en gang og kaster de.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Heller commando enn brukt spør du meg. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Heller vrengt enn commando spør du meg. Hvis det er krise så selges det underbukser i mange matbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå