Spillredaksjonen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 En god dose nostalgi kan bli din.KONKURRANSE: Se hva som gjemmer seg bak luke nummer åtte Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jadda, denne vil jeg haaaaa. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dette er en skikkelig nostalgipakke ja Bare å krysse fingre og tær. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 14,5 år som medlem, har aldri vunnet noe som helst, men denne ønsker jeg meg! Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Lurer på om denne kan være vanskelig å få til å fungere på moderne TVer? Men ille lyst på den *-* Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Holy fuck. Vinner jeg denne er julen sikret for min del! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Eneste premien jeg har hatt lyst til å vinne og de eneste spørsmålene jeg visste fra før Nå kommer jeg til å få leddgikt pga. fingerkryssing. Lenke til kommentar
Kratoz Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Denne pakken gir meg heilt sinnsykt nostalgi! Spilte nylig remaken til DuckTales på pc, og eg må sei at Moon Theme er episk på begge plattformer. Husker då eg spelte Super Mario Bros 3 når eg var 4-5 år. Det la grunnlaget for plattform spel grunnlaget eg har i dag. Høg vanskelighetsgrad ftw! Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Holy shit, dette er kanskje den heftigaste kalendergava eg har sett nokon sinne. Snakk om nostalgipakke! Her er det berre å håpe på det beste. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Litt egenreklame her: Vi som lager spørsmålene til Gamer.nos julekalender (Spillquiz med Magnus & Jon Cato) avholder årets siste quiz i dag på utestedet Tilt i Oslo. Så alle som har lyst på mer spillrelatert hjernetrim anbefales å ta turen i kveld. Det blir mest sannsynlig spilljulegaver til alle deltakere! https://www.facebook.com/events/1497302970571490/ 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Lurer på om denne kan være vanskelig å få til å fungere på moderne TVer? Men ille lyst på den *-* Se på oppsettet til Motherfuckermike Litt kluss med nyere tv'er, men fult mulig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 WTF? Når jeg skulle sende in svartet, dukker det opp en boks som spør om svarene er riktig, og da ser jeg at gamer hadde flytta en av svarene fra det jeg svarte, så jeg måtte avbryte, så svarer jeg riktig igjen, og igjen dukker det opp en boks som spør om svarne er riktige, og igjen ser jeg gamer hadde flytta det ene svaret mitt. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Passer fint med SNES'en som ble vunnet i sist år ? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 WTF? Når jeg skulle sende in svartet, dukker det opp en boks som spør om svarene er riktig, og da ser jeg at gamer hadde flytta en av svarene fra det jeg svarte, så jeg måtte avbryte, så svarer jeg riktig igjen, og igjen dukker det opp en boks som spør om svarne er riktige, og igjen ser jeg gamer hadde flytta det ene svaret mitt. Skjer ikke med meg. Kanskje du må bytte browser? Lenke til kommentar
oyso Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 sier ja takk til denne her ja :D Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kasta en sånn i søpla i sommer, da jeg rydda på loftet til mamma og pappa. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kasta en sånn i søpla i sommer, da jeg rydda på loftet til mamma og pappa. Er du morsom? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dette var jammen meg en flott pakke i kalenderen Gamer.no! Tommel opp! Gratulerer på forhånd til den heldige. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kasta en sånn i søpla i sommer, da jeg rydda på loftet til mamma og pappa. Ja, og? Du angrer og håper du vinner denne, eller du mener den er søppel og at Gamer.no burde finne på noe bedre, eller? Vet ikke helt hvilken retning du ville dette skulle gå, kanskje litt unødvendig kommentar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå