Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 En skal være en jævlig tragisk person for å utnytte sultne mennesker for sex. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Moderatormelding Tråden har blitt flyttet i fra humor og til en mere passende kategori. Alvorlig? Samliv og relasjoner...? Til tråden er du helt på viddene Belphegor. Du fremstår som en usmakelig fyr. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 En skal være en jævlig tragisk person for å utnytte sultne mennesker for sex. Hvordan skal jeg vite om hu som ser så smekker ut der hun står og smiler og flørter og selger seg, selger seg fordi hun ikke har brød i brødboksen? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 En skal være en jævlig tragisk person for å utnytte sultne mennesker for sex. Hvordan skal jeg vite om hu som ser så smekker ut der hun står og smiler og flørter og selger seg, selger seg fordi hun ikke har brød i brødboksen? En ting er iallfall sikkert: Hun gjør det ikke fordi hun syns det er så jævla gøy. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Til tråden er du helt på viddene Belphegor. Du fremstår som en usmakelig fyr. Jeg har ikke smakt på meg selv, men jeg regner med at jeg ikke smaker så godt nei. Jeg er ikke så usmakelig som person egentlig, men jeg må innrømme at jeg har noen usmakelige kommentarer innimellom. Artig å få ut slike reaksjoner som din Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 "prisen for 30 minutters sex med en prostituert var 50 euro før krisen. Nå kan den samme ytelsen kjøpes for to euro. - Noen kvinner gjør det for en ostekake" Okey jeg er et fryktelig menneske, jeg endte med å blåse mer luft ut av nesen en normalt når jeg leste dette.. det er noe med ostekake og sex. idk.. Ps. Leave Belphegor alone! :*( Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 En ting er iallfall sikkert: Hun gjør det ikke fordi hun syns det er så jævla gøy. Det vet du ingenting om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå