Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greske kvinner må selge sex for mat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dette er i humorkategorien fordi...?

Fordi det er satire?

Kanskje det bare jeg som ikke klarer å se det komiske i at folk lider. I stedet for å dra til Helles kan du vel bare dra til nærmeste sykehus? Mange folk å le av der.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er satire?

Kanskje det bare jeg som ikke klarer å se det komiske i at folk lider. I stedet for å dra til Helles kan du vel bare dra til nærmeste sykehus? Mange folk å le av der.

Æsj, det er stor forskjell på å gi damene en pølse og se på folk med lungebetennelse (pun intended).

Lenke til kommentar

Fordi det er satire?

Jeg syns ikke det var noe underholderne, jeg forklarte deg hvorfor det var i humorkategorien. Vet heller ikke om du skjønner helt hva satire er.

Lenke til kommentar

Selvsagt vet jeg hva satire er, men det finnes ikke i denne tråden. Vi snakker folk som er så desperate for å få mat at de er nød til å selge sin egen kropp til vilt fremmede for å få nok penger til å ikke gå sulten. Greit du synes det er morsomt, men jeg synes det er direkte kvalmt å se denne tråden i humor-kategorien. Hva blir det neste? Hvorfor ikke dra på skyteøvelse på Utøya - satirisk ment, så klart? Eller blir det "feil" når det er i Norge?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Selvsagt vet jeg hva satire er, men det finnes ikke i denne tråden. Vi snakker folk som er så desperate for å få mat at de er nød til å selge sin egen kropp til vilt fremmede for å få nok penger til å ikke gå sulten. Greit du synes det er morsomt, men jeg synes det er direkte kvalmt å se denne tråden i humor-kategorien. Hva blir det neste? Hvorfor ikke dra på skyteøvelse på Utøya - satirisk ment, så klart? Eller blir det "feil" når det er i Norge?

Hadde ikke gjort meg noe med en skyteøvelse på Utøya, men det er ikke inn lengre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, seriøst, du presenterer jo at du KLART ikke ANER hva det er i samme innlegg du selv påstår du vet hav det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...