Hendig mann Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel573634.ece Fattige kvinner. Jeg inviterer dere alle menn til solidaritet og bistand. du umiddelbart har alle fyll vesker med smørbrød og baguetter, varme pølser. Og reise til Hellas. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Og dette er i humorkategorien fordi...? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og dette er i humorkategorien fordi...? Fordi det er satire? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 hmm... Lenge siden jeg har vært i Hellas. Kanskje man skulle tatt seg en tur. 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Flytter til hellas , snx Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Og dette er i humorkategorien fordi...? Fordi det er satire? Kanskje det bare jeg som ikke klarer å se det komiske i at folk lider. I stedet for å dra til Helles kan du vel bare dra til nærmeste sykehus? Mange folk å le av der. Endret 8. desember 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og dette er i humorkategorien fordi...? Fordi det er satire? Kanskje det bare jeg som ikke klarer å se det komiske i at folk lider. I stedet for å dra til Helles kan du vel bare dra til nærmeste sykehus? Mange folk å le av der. Æsj, det er stor forskjell på å gi damene en pølse og se på folk med lungebetennelse (pun intended). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Gi dem en pølse, ja... /facepalm 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Gi dem en pølse, ja... /facepalm Kan gi dem en baguett også eller kremfyllt vaniljestang. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Skjønner du prøver å være morsom, men som sagt klarer jeg ikke å se humoren i at folk lider. Jeg skjemmes på din vegne. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og dette er i humorkategorien fordi...? Fordi det er satire? Kanskje det bare jeg som ikke klarer å se det komiske i at folk lider. I stedet for å dra til Helles kan du vel bare dra til nærmeste sykehus? Mange folk å le av der. Jeg syns ikke det var noe underholderne, jeg forklarte deg hvorfor det var i humorkategorien. Vet heller ikke om du skjønner helt hva satire er. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Selvsagt vet jeg hva satire er, men det finnes ikke i denne tråden. Vi snakker folk som er så desperate for å få mat at de er nød til å selge sin egen kropp til vilt fremmede for å få nok penger til å ikke gå sulten. Greit du synes det er morsomt, men jeg synes det er direkte kvalmt å se denne tråden i humor-kategorien. Hva blir det neste? Hvorfor ikke dra på skyteøvelse på Utøya - satirisk ment, så klart? Eller blir det "feil" når det er i Norge? 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Selvsagt vet jeg hva satire er, men det finnes ikke i denne tråden. Vi snakker folk som er så desperate for å få mat at de er nød til å selge sin egen kropp til vilt fremmede for å få nok penger til å ikke gå sulten. Greit du synes det er morsomt, men jeg synes det er direkte kvalmt å se denne tråden i humor-kategorien. Hva blir det neste? Hvorfor ikke dra på skyteøvelse på Utøya - satirisk ment, så klart? Eller blir det "feil" når det er i Norge? Hadde ikke gjort meg noe med en skyteøvelse på Utøya, men det er ikke inn lengre. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Epic fail. Har du det morsomt nå snart? Eller er ikke "epic fails" artig heller? Norsk humor kan bli mye krassere 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Selvsagt vet jeg hva satire er, men det finnes ikke i denne tråden. Vi snakker folk som er så desperate for å få mat at de er nød til å selge sin egen kropp til vilt fremmede for å få nok penger til å ikke gå sulten. Greit du synes det er morsomt, men jeg synes det er direkte kvalmt å se denne tråden i humor-kategorien. Hva blir det neste? Hvorfor ikke dra på skyteøvelse på Utøya - satirisk ment, så klart? Eller blir det "feil" når det er i Norge? Altså, seriøst, du presenterer jo at du KLART ikke ANER hva det er i samme innlegg du selv påstår du vet hav det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Moderatormelding Tråden har blitt flyttet i fra humor og til en mere passende kategori. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hahahaha, genialt. Flyttet til samliv og relasjoner 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er vel priskrig der også, samme som julemat om dagen i butikkene her i Norge. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jepp, bortsett fra at det kalles pulemat der nede 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå