Caddy Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hei. Har et lite patcheskap hengede på veggen på jobb. Ingen merker eller beskrivelser på skapet..Målene erHøyde: 39cmBredde: 29cmDybde: 27cmNederste høyre hjørne til øverste venstre hjørne: 48cm (19")Er dette skapet da 19U? Eller står U`en for noe helt annet?Finnes det en switch som passer i dette skapet? Tenker en 8 porter. Trenger ikke fancy stuff som management. Skal bare utvide nettverket litt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 19" er bredden mens U (Rack Unit) angir høyden. Lenke til kommentar
Lazy Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Mitt skap på 12U er 60 cm høyt. Men hvis bredden bare er 29 cm er det nok et 10" 8U elko skap det er snakk om. Det finnes switcher som er laget for og montere i 10" skap også. Men jeg ville ha kjøpt en hylle og en switch som passer i denne hyllen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Takker for svar, der var skapet gitt. Da finner jeg ut av resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå