Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Molnes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fint stemningsbilde. Godt med litt solskinn i dette forblåste regnværet for tiden Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Flott komponert solnedgang med en fin silhuett av fyrtårnet samt effektfullt lys i gress-stråene . Nydelig - jeg liker det ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Stemningsfullt bilde mad varme vakre toner ! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Fint stemningsbilde. Godt med litt solskinn i dette forblåste regnværet for tiden Hilsen Rune Flott komponert solnedgang med en fin silhuett av fyrtårnet samt effektfullt lys i gress-stråene . Nydelig - jeg liker det ! Mvh Alec Stemningsfullt bilde mad varme vakre toner ! Hilsen Tove Hei, og tusen takk for varmende ord! Det begynner vel å bli i overkant mye regn nå? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Med andre ord gjenbruk av et gammalt julekort altså. Hvis fjompenissen skal være litt pirkete i dag også så foreslår'n 2 mm. kutt i topp for å fjerne 1 mm. luft mellom stolpe og bildekant. Vær nøye med veiinga hvis du skal sende det for Posten har blitt digtalisert og data'n godtar ikke porto for 19 gram hvis kortet veier 21. Da blir'e bråk og forsinkelse. Kanskje ikke så lurt for da sender folk e-mail og moble-meldinger isteden så kan herr Posten ha det så godt og tape de viktige julekortinntektene. Må ha vært kaldt å ligga nedi graset der med kamera for å få god vinkel og lys. Men det har du vel glemt i og med at bildet er fra forna da'r. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Stilig med vegetasjonen som belyses slik at den kommer godt fram. Stemningsfullt bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Med andre ord gjenbruk av et gammalt julekort altså. Hvis fjompenissen skal være litt pirkete i dag også så foreslår'n 2 mm. kutt i topp for å fjerne 1 mm. luft mellom stolpe og bildekant. Vær nøye med veiinga hvis du skal sende det for Posten har blitt digtalisert og data'n godtar ikke porto for 19 gram hvis kortet veier 21. Da blir'e bråk og forsinkelse. Kanskje ikke så lurt for da sender folk e-mail og moble-meldinger isteden så kan herr Posten ha det så godt og tape de viktige julekortinntektene. Må ha vært kaldt å ligga nedi graset der med kamera for å få god vinkel og lys. Men det har du vel glemt i og med at bildet er fra forna da'r. Roar Hei Roar! Jeg lå ikke i gresset for å ta dette bildet, i høyden bøyde jeg knærna litt Så du synes det er bedre at stolpen går ut i bildekant? Jeg lurte litt på hva jeg skulle gjøre der, siden det var så lite luft over. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Stilig med vegetasjonen som belyses slik at den kommer godt fram. Stemningsfullt bilde. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Det var solen i gresset som gjorde at dette ble dagens valg av bilde for meg. Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dette var et snasent bilde! Veldig fint lys og ingenting å si på det tekniske heller (så vidt jeg kan bedømme). Flott!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Dette var et snasent bilde! Veldig fint lys og ingenting å si på det tekniske heller (så vidt jeg kan bedømme). Flott!! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg