Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Get kommer nå med fiber og 100/100 nettverk. Ser ut som de levere en router/switch med 2 lan og 2 tv.  

Noen som vet om man kan slå av det meste av funksjonalitet i Getboksen? Jeg har nette ferdig satt opp i heimen med trådløst, switcher, VPN osv osv. Eneste jeg trenger fra Getboksen er en port for Wan inngangen på Asus routeren.

/Blouberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Get kommer nå med fiber og 100/100 nettverk. Ser ut som de levere en router/switch med 2 lan og 2 tv.  

Noen som vet om man kan slå av det meste av funksjonalitet i Getboksen? Jeg har nette ferdig satt opp i heimen med trådløst, switcher, VPN osv osv. Eneste jeg trenger fra Getboksen er en port for Wan inngangen på Asus routeren.

/Blouberg

Ja, dersom du får en Huawei ONT er det mulig å sette den i bridgemode, slik at du kan bruke det trådløse du har satt opp fra tidligere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, dersom du får en Huawei ONT er det mulig å sette den i bridgemode, slik at du kan bruke det trådløse du har satt opp fra tidligere.

Hei, Det skulle gjøre susen (: Takk for info!

/Blouberg

Noen som vet hvordan boksen settes i bridge? De skulle gjøre det sentralt fra påstod montøren, men alt de har gjort er å slå av wlan.

Finner ikke noe i menyene på å sette boksen i Bridge.

/Blouberg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...