Quiz Mastah Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hva liker du best av å drikke vann fra? glass eller plast? Og hva kjøper du som tørstedrikk visst du er ute av huset? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Plast skiller ut stoffer som setter seg i innholdet så glass er definitivt best. Edit; Jeg kjøper stort sett vann med kullsyre uten smak (i plastflasker ) Endret 7. desember 2015 av Belphegor 2 Lenke til kommentar
Quiz Mastah Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Plast skiller ut stoffer som setter seg i innholdet så glass er definitivt best. Edit; Jeg kjøper stort sett vann med kullsyre uten smak (i plastflasker ) Visst du kunne få kjøpt glass vann på butikken, ville du gjort det? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Plast skiller ut stoffer som setter seg i innholdet så glass er definitivt best. Edit; Jeg kjøper stort sett vann med kullsyre uten smak (i plastflasker ) Visst du kunne få kjøpt glass vann på butikken, ville du gjort det? Du kan allerede gjøre det. 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Vann, uansett "form" er å foretrekke som tørstedrikk! Helst kaldt og med litt kullsyre. Selv lunkent destilert vann (worst case) er å foretrekke framfor andre drikk. Plast eller glass "beholder" spiller ingen rolle. Endret 7. desember 2015 av Thonord Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Plast skiller ut stoffer som setter seg i innholdet så glass er definitivt best. Edit; Jeg kjøper stort sett vann med kullsyre uten smak (i plastflasker ) Visst du kunne få kjøpt glass vann på butikken, ville du gjort det? Ikke hvis det var du som solgte det. Ser du spammer samma greiene rundt hele forumet. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kald pils. Fra glass. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hva liker du best av å drikke vann fra? glass eller plast? Og hva kjøper du som tørstedrikk visst du er ute av huset? 3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Er så heldig å bo i en bygd på Sunnmøre så jeg tapper friskt fjellvann rett fra krana og oppi glass . Kjøpevann på plastflasker kommer ikke i nærheten en gang. Endret 7. desember 2015 av boundishh 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Vann, uansett "form" er å foretrekke som tørstedrikk! Vann i gassform. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Vann, uansett "form" er å foretrekke som tørstedrikk! Vann i gassform. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vann fra springen. I ei halvannenliterflaske med drikkekork, som jeg drasser rundt på hele dagen.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Kjøper ikke vann her i norge, det syntes jeg er bortkastede penger. Ihvertfall når vannprøver fra området her tester bedre enn flaskevann. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Glass. Kjøper sjeldent vann, foretrekker Voss fordi den flaska synes jeg er kjekk å bruke senere. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) One does not simply Buy water Det at jeg i det hele tatt svarer på denne tråden får meg til å reflektere over hvor godt jeg faktisk utnytter tiden min for øyeblikket. Kjøper ikke vann, det får man i springen. Liker å unngå plastikk, da det kan være usunt for deg helsemessig, og definitivt er miljøskadelig. Mennesker har en ganske uforsvarlig holdning til plastikk. Endret 14. desember 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Men hvor får dere tak i flasker? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vannet i springen er i mange tilfeller bedre enn det på flaske. Vi er veldig heldige som har vann av så bra kvalitet i springen. En glasskaraffel i kjøleskapet med en skive lime i er gull verdt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Men hvor får dere tak i flasker? Kjøpt meg en drikkeflaske på apoteket jeg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Vann, uansett "form" er å foretrekke som tørstedrikk! Helst kaldt og med litt kullsyre. Selv lunkent destilert vann (worst case) er å foretrekke framfor andre drikk. Plast eller glass "beholder" spiller ingen rolle. destillert vann hørtes råflott å drikke ut for meg men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå