JorunT Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nivå: Pingle Kamera: Olympus E-M10 MKII Objektiv: Olympus G. Zuiko - f/1,4 fra 1976, m. adapter Utfordring: Få tatt ett bilde hver dag. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Dag 1, 7 desember - Stålsatt Dekket på et barnevogskur _C070035 Patterned steei.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hah.. en kandidat til å henge opp på veggen!! Bra sett!!! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Dag 2, 8 desember - Tåke Utrolig mørkt og grått i dag, jeg håpet det skulle bli bedre i løpet av dagen, det ble det ikke. _C080053 Foggy day.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dag 1; sharp, as can be... Dag 2; fint og dystert (å vente på at det skal bli lysere nå om dagen er nok fåfengt, ja (men om 14 dager ca., så snur det .....) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min. Herlig tåke og vakre trær med duse farger i dagens. Veldig bra! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Liker veldig godt stemningen i bilde 2. Tror kanskje jeg ville prøvd å gå ned på kne eller lenger ned i bakken (?) for å få skjult lysene i nedre venstre hjørne, men alt i alt et veldig flott bilde. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min. Jeg ser hvertfall et hjerte der, og det ser ikke helt tilfeldig ut! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Hah.. en kandidat til å henge opp på veggen!! Bra sett!!! Hah, tror ikke det, men takk, Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Dag 1; sharp, as can be... Dag 2; fint og dystert (å vente på at det skal bli lysere nå om dagen er nok fåfengt, ja (men om 14 dager ca., så snur det .....) Takk, joda, jeg tenkte også i går at det ikke er så lenge før dagene blir lengre igjen Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min. Herlig tåke og vakre trær med duse farger i dagens. Veldig bra! Tusen takk, mannen min syntes ikke jeg valgte det rette bildet første dagen, bra at dere er enig med meg Liker veldig godt stemningen i bilde 2. Tror kanskje jeg ville prøvd å gå ned på kne eller lenger ned i bakken (?) for å få skjult lysene i nedre venstre hjørne, men alt i alt et veldig flott bilde. Takk, du er inne på noe her, men jeg var ikke særlig lysten på å stå på kne i søla i pøsværet, det gikk så fort at jeg så vel ikke allle detaljene. Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min. Jeg ser hvertfall et hjerte der, og det ser ikke helt tilfeldig ut! Takk, mønsteret ble valgt bevisst, men jeg tenkte vel ikke spesielt på hjerte. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Dag 3, 9 desember - Bøøø!!! Frøhode av en Clematis serratifolia, også kalt Korean Beauty (kjøpt inn som Clematis koreana, men det navnet var ikke riktig). _C090104-Edit Clematis seedhead.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr Slik ser den ut i blomst _DSC5703 Clematis koreana.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Dag 4, 10 desember - Alléen i Bjølsenparken Alléen er høy og smal og nesten litt trolsk (s/hv). _C100110 Narrow alley.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Dag 3 - "sveisne skikkelser", artig å se den i full blomst også(spoiler).... Dag 4 - s/h var et bra valg på dette, ja... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Dag 3 - "sveisne skikkelser", artig å se den i full blomst også(spoiler).... Dag 4 - s/h var et bra valg på dette, ja... Takk for kommentarene Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Dag 5, 11 desember - Årets absolutt siste løvetann Den vokser under kummerlige forhold rett opp fra asfalten og er litt pjusk etter nattens frost, men den har ikke gikk seg helt. _C110184 Very last dandelion this year.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Dag 3 traff meg skikkelig. Liker komposisjonen og "bevegelsen i bildet. Dag 4 - Flott fanget allè. Var på vei til Gulskogen allè her en dag, men der var det stengt. Dessuten for mørkt for å ta bilde i det hele tatt.. Artig å finne løvetann fortsatt! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Dag 3 traff meg skikkelig. Liker komposisjonen og "bevegelsen i bildet. Dag 4 - Flott fanget allè. Var på vei til Gulskogen allè her en dag, men der var det stengt. Dessuten for mørkt for å ta bilde i det hele tatt.. Artig å finne løvetann fortsatt! Tusen takk. Det er mye vær om dagen og ikke alltid like lett fotografere. Og dagene er fryktelig korte. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Dag 6, 12 desember - Rimfrost Litt på etterskudd, bortreist i går og fikk ikke lastet opp bildet fra Flickr fra iPaden, hvorfor er det umulig å få tak i BBCoden derfra? Nå gjenstår det bare å finne på noe i dag også før det blir altfor mørkt _C120270 Frost.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr Jeg fant noen fargerike vegger i en smal gate på Sagene, klarte akkurat å få klemt det inn på sensoren, 50 mm på m43 er ikke så greit. _C120253-Edit Grafitti at Sagene.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr _C120252 Grafitti at Sagene.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Aiai, den ble stilig. Pent fanget frost, og fin komposisjon. Fine linjer, altså godt komponert. Artige figurer fra Sagene i spoiler. Var på bondegård i Maridalen selv, i går. Trøblete med mørket. Stativet mitt har endelig fått kjørt seg litt denne uka. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Aiai, den ble stilig. Pent fanget frost, og fin komposisjon. Fine linjer, altså godt komponert. Artige figurer fra Sagene i spoiler. Var på bondegård i Maridalen selv, i går. Trøblete med mørket. Stativet mitt har endelig fått kjørt seg litt denne uka. Takk, hyggelig at du likte dette. Jeg drar avgårde og har som regel en ide om hva jeg skal ta bilde av, men så dukker det opp slike motiver jeg ikke kan gå forbi, slik som naboens bilvindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå