Gå til innhold

Uke 50 mm 2015 - JorunT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 1; sharp, as can be... :)

Dag 2; fint og dystert (å vente på at det skal bli lysere nå om dagen er nok fåfengt, ja (men om 14 dager ca., så snur det .....)  ;)

Takk, joda, jeg tenkte også i går at det ikke er så lenge før dagene blir lengre igjen

Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min.

Herlig tåke og vakre trær med duse farger i dagens. Veldig bra!

Tusen takk, mannen min syntes ikke jeg valgte det rette bildet første dagen, bra at dere er enig med meg

Liker veldig godt stemningen i bilde 2.

Tror kanskje jeg ville prøvd å gå ned på kne eller lenger ned i bakken (?) for å få skjult lysene i nedre venstre hjørne, men alt i alt et veldig flott bilde.

Takk, du er inne på noe her, men jeg var ikke særlig lysten på å stå på kne i søla i pøsværet, det gikk så fort at jeg så vel ikke allle detaljene.

Meget stilig utsnitt i mønsteret i bilde 1. Kjempesmart, var den første tanken min.

Jeg ser hvertfall et hjerte der, og det ser ikke helt tilfeldig ut! :)

Takk, mønsteret ble valgt bevisst, men jeg tenkte vel ikke spesielt på hjerte.

Lenke til kommentar

Dag 3 traff meg skikkelig. Liker komposisjonen og "bevegelsen i bildet.

Dag 4 - Flott fanget allè. Var på vei til Gulskogen allè her en dag, men der var det stengt. Dessuten for mørkt for å ta bilde i det hele tatt..

Artig å finne løvetann fortsatt! 

Lenke til kommentar

Dag 3 traff meg skikkelig. Liker komposisjonen og "bevegelsen i bildet.

Dag 4 - Flott fanget allè. Var på vei til Gulskogen allè her en dag, men der var det stengt. Dessuten for mørkt for å ta bilde i det hele tatt..

Artig å finne løvetann fortsatt!

Tusen takk. Det er mye vær om dagen og ikke alltid like lett fotografere. Og dagene er fryktelig korte.
Lenke til kommentar

Dag 6, 12 desember - Rimfrost

Litt på etterskudd, bortreist i går og fikk ikke lastet opp bildet fra Flickr fra iPaden, hvorfor er det umulig å få tak i BBCoden derfra?

Nå gjenstår det bare å finne på noe i dag også før det blir altfor mørkt

23070178984_b5c9d24c5f.jpg

_C120270 Frost.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr

Jeg fant noen fargerike vegger i en smal gate på Sagene, klarte akkurat å få klemt det inn på sensoren, 50 mm på m43 er ikke så greit.

23402645980_86767b3843.jpg_C120253-Edit Grafitti at Sagene.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr

23402638320_e78315ff1d.jpg

_C120252 Grafitti at Sagene.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aiai, den ble stilig. Pent fanget frost, og fin komposisjon. Fine linjer, altså godt komponert.

Artige figurer fra Sagene i spoiler. Var på bondegård i Maridalen selv, i går.

Trøblete med mørket. Stativet mitt har endelig fått kjørt seg litt denne uka.

Lenke til kommentar

Aiai, den ble stilig. Pent fanget frost, og fin komposisjon. Fine linjer, altså godt komponert.

Artige figurer fra Sagene i spoiler. Var på bondegård i Maridalen selv, i går.

Trøblete med mørket. Stativet mitt har endelig fått kjørt seg litt denne uka.

Takk, hyggelig at du likte dette. Jeg drar avgårde og har som regel en ide om hva jeg skal ta bilde av, men så dukker det opp slike motiver jeg ikke kan gå forbi, slik som naboens bilvindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...