Notatblokk Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nivå: purist. Utstyr: Canon 7d mark ii og 50mm f/ 1.8 STM Dette må jeg jo få til . Får sette lave krav og være fornøyd med å klare ett bilde pr dag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Sur katt og hennes stalker. 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er hun like morsk som hun hun ser ut? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Er hun like morsk som hun hun ser ut? Heldigvis langt ifra, hun blir litt lei av kreket mitt som forfølger henne store deler av kvelden, men... Hun heter for ordens skyld Bärtha Louise. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kattebærta ser olm ut, men erfaringsmessig så er de "lunere" enn ved første øyekast... (forstår godt hun bli lei av stalkere..) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Veldig artig Når jeg ser bildet i miniatyr, er hunden lett å se, men i forstørret versjon blir den nesten borte i herlig bokeh Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Kattebærta ser olm ut, men erfaringsmessig så er de "lunere" enn ved første øyekast... (forstår godt hun bli lei av stalkere..) Ja, hun begynner å dra på årene også.. har diabetes og synger litt på siste verset. Kanskje derfor hun ser litt ekstra furten ut! Veldig artig Når jeg ser bildet i miniatyr, er hunden lett å se, men i forstørret versjon blir den nesten borte i herlig bokeh Ja, ikke sant! Har ikke fått lekt så mye med dette objektivet og bokeh enda som jeg skulle likt. Hvertfall nå om dagen er det jo håpløst med masse mørke og eksamenstid. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Dagene går fort, fikk tatt bilder sent tirsdag kveld! TIRSDAG Det er ikke gull alt som glitrer.. Alternativ... noen som ønsker seg en yogahjelper? Mirai til tjeneste. Lenke til kommentar
vnp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hva har skjedd med hunden? Har den bandasje på benet? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Hva har skjedd med hunden? Har den bandasje på benet? Ja, hun ramlet noe helt vanvittig på søndag så albuen sprakk og såret ble fylt med grus :/ . Så vi dro rett til dyrlegen for å rense det godt og det ble tre sting. Obs: bilde av såret. Edit: det ser ikke så stort ut på bildet egentlig, men det var en diger sprekk som gikk "innover" på en måte. Endret 8. desember 2015 av Juliess Lenke til kommentar
vnp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Huff, kjedelig med skader. Det blir vel litt rolige dager fremover da. Unnskyld for avsporingen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Huff, kjedelig med skader. Det blir vel litt rolige dager fremover da. Unnskyld for avsporingen. Hun er klar for hopp og sprett igjen hun altså, men prøver å unngå å få bandasjen våt hvertfall de neste dagene. Bare hyggelig med kommentarer på hunden . 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Grei bokeh i bildet av "gullet som ikke er gull"... Kjekt med yogahjelper, skjønner jeg.... Stakkars vovsen, da, ser ikke godt ut det såret.. Håper det gror godt! 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det var en ny vri på yoga, lurer på om hunden er mer interessert i å posere? Morsomt situasjonsbilde Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det var en ny vri på yogaDoga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå