larsen_1 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Om det er riktig tråd å starte dette i vet jeg ikke. I såfall får dere rette meg. Kjøpte GTA IV fra cdon og installerte spillet men får problemer med serial nr og unlock code. Har kopiert serial(sjekka 5 ganger) og unlock code til en txt fil og limt inn på sine respektive plasser om og om igjen. Likevel får jeg samme feilmelding. Noe jeg gjør feil her? Lenke til kommentar
Auriowis Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Prøv å skriv den inn istedet for å kopiere. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Prøv å skriv den inn istedet for å kopiere. Serial du tenkte på? Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Prøv å skriv den inn istedet for å kopiere. Serial du tenkte på? Har det noe å si med store eller små bokstaver? Alt jeg har tasta er store bokstaver Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Prøv å skriv den inn istedet for å kopiere. Serial du tenkte på? Har det noe å si med store eller små bokstaver? Alt jeg har tasta er store bokstaver Prøvde med små bokstaver men til liten nytte Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Vil nok fungere dårlig. GFWL er lagt ned samt at spillet ikke er kompatibel med Windows 8/10, just sayin' Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Vil nok fungere dårlig. GFWL er lagt ned samt at spillet ikke er kompatibel med Windows 8/10, just sayin' WTF kjøpt på CDON forrige uke, har win 7. Om det du sier er riktig kan jeg sende det tilbake? CDON vil nok ha en grunn Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Du kan evt. prøve litt fiksing og triksing for å slippe GFWL: http://www.gamespot.com/forums/pc-mac-linux-society-1000004/windows-8-1-doesnt-work-with-gta-4-or-any-gfwl-gam-31580689/ Tror også at multiplayer ikke fungerer på PC lenger. Sist jeg testet fungerte ingenting, en del workarounds og ting som har skjedd siden den tid. Endret 7. desember 2015 av Enquad Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Du kan evt. prøve litt fiksing og triksing for å slippe GFWL: http://www.gamespot.com/forums/pc-mac-linux-society-1000004/windows-8-1-doesnt-work-with-gta-4-or-any-gfwl-gam-31580689/ Tror også at multiplayer ikke fungerer på PC lenger. Sist jeg testet fungerte ingenting, en del workarounds og ting som har skjedd siden den tid. Sendte spillet tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå