Gå til innhold

Har tredje verdenskrig allerede startet?

Anbefalte innlegg

Takk for tipset. Jeg har faktisk lest Johannesevangeliet. Men det er såpass lenge siden at jeg nok får lese det igjen for å huske det.

Ser vi religiøst sett på ting, er det rimelig klart at det ikke er "det gode" som styrer her på jordkloden, faktisk tvert imot. Noen vil kanskje si at satan har tatt over stort sett alt og brer sin skygge over hele verden?

Jeg bruker faktisk ofte ordet satan for å beskrive ondskapen som foregår i verden, i mangel på bedre utrykk. Ikke fordi jeg bruker det religiøst, men for å kunne beskrive hvor dyp ondskapen er.

Så, for alles del, så håper jeg de religiøse har rett og at Gud vil redde verden. For den trengs å reddes.

Men ser jeg på ting som foregår i verden, er jeg ikke spesielt optimistisk.

:hm:

Bibelen sier jo akkuratt det. Satan er hersker over denne verden. Det er jo slutten på det Johannesevangeliet snakker om. 

La oss ikke basere oss på eventyr som bibelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For godt til å være sant? Var vel noe sånt jeg tenkte. I tillegg var jeg sexavhengig, aggresivitet og voldelige tendenser hadde jeg også så det var vanskelig å infinne meg med at det var noe jeg måtte legge på hylla. Men når jeg så det jeg så, så må jeg forholde meg til det. Hvis jeg ikke visste det var sant, ville jeg ikke brukt tid på å sitte her og si det, for matrielt sett tjener jeg ingenting på det. Det er ikke lett å være kristen og gi avkall på ting og forholde meg til en lang liste synder jeg prøver å unngå, det er noe jeg og andre kristne sliter med hele livet. Samtidig er det også godt å tenke på at jeg nå vet hva sannheten er.

Kan opplyse deg om at ateisme er like mye en tro, som en hvilken som helst annen religion:

https://www.youtube.com/watch?v=esE7WlrKvJ8

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Takk for tipset. Jeg har faktisk lest Johannesevangeliet. Men det er såpass lenge siden at jeg nok får lese det igjen for å huske det.

Ser vi religiøst sett på ting, er det rimelig klart at det ikke er "det gode" som styrer her på jordkloden, faktisk tvert imot. Noen vil kanskje si at satan har tatt over stort sett alt og brer sin skygge over hele verden?

Jeg bruker faktisk ofte ordet satan for å beskrive ondskapen som foregår i verden, i mangel på bedre utrykk. Ikke fordi jeg bruker det religiøst, men for å kunne beskrive hvor dyp ondskapen er.

Så, for alles del, så håper jeg de religiøse har rett og at Gud vil redde verden. For den trengs å reddes.

Bibelen sier jo akkuratt det. Satan er hersker over denne verden. Det er jo slutten på det Johannesevangeliet snakker om. 

Legg forresten merke til alle disse "konspirasjonssidene" som selger gull og sølv, bitcoins o.l nå, ofte for å "kjempe mot" eller "redde seg" fra banksystemet. Dette er ting jeg ville vært forsiktig med å involvere meg med i. Jeg skjønte ikke hvorfor før jeg leste i bibelen:

"They cast their silver into the streets, and their gold is like an unclean thing. Their silver and gold are not able to deliver them in the day of the wrath of the Lord. They cannot satisfy their hunger or fill their stomachs with it. For it was the stumbling block of their iniquity."

Guds vrede vil altså tømmes over de som tror de kan redde seg fra det som kommer med gull og sølv. Ang. bitcoins, så legg merke til disse fancy "smart-klokkene" som kommer nå, og mobiltelefoner du skal kunne bruke å betale med. Steget er kort fra mobiltelefon med betalingsløsning, til armbåndsur med betalingsløsning, og vips så har du et merke på hånda som kanskje en dag blir påbudt for å kjøpe og selge. Digitale tatoeringer også. Bitcoins kan du også spore alle kjøp og salg i (altså veldig hendig i det kommende systemet til antikrist). Jeg vet ikke, men etter å ha lest bibelen så lukter det svovel av dette her, som det gjør av de som prøver å overtale folk til å kjøpe gull og sølv.

Det er riktig. Det er ikke lenge til nå, at alle vil trenge et merke eller en spesiell ting får å kunne kjøpe og selge, integrert i kroppen, heller en separat fysisk fra kroppen. Penger er snart på vei ut. Det står fortsatt en del i veien for betaling med merket på hånden eller i pannen, men når det først skjer, vil det ikke ta lang tid før man ikke kan delta i økonomien uten dette.

Idag er det diskusjon om penger i Norge, og fjerning av kontanter til fordel for andre metoder. Det snakkes også om å fjerne bankkort og slike ting og bruke biometri og annen moderne teknologi for å betale.

Det kan godt hende vi driver forretning i Norge uten penger, og uten noe separat fysisk, om 10-20 år. Det skal ikke mye til for å tenke seg at hele verden vil være kontantfri/kortfri/mobilbetalingsfri om 20-50 år og at det på samme tidspunkt eller ikke lenge etter vil bli påbudt.

Lenke til kommentar

Nei, la oss basere oss på virkeligheten heller. Og den tilsier at de som styrer verden idag er onde og fryktelig mennesker som vanstyrer en forferdelig misslykket verden full av problemer som de overhode ikke forsøker å løse.

Men men.. La oss ikke basere oss på virkeligheten heller da kanskje?

Må si kommentaren din var dårlig og manglet argumenter. Nesten et rent sleivspark.

Men, du tror vel heller ikke på godt og ondt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Nei, la oss basere oss på virkeligheten heller. Og den tilsier at de som styrer verden idag er onde og fryktelig mennesker som vanstyrer en forferdelig misslykket verden full av problemer som de overhode ikke forsøker å løse.

Men men.. La oss ikke basere oss på virkeligheten heller da kanskje?

Må si kommentaren din var dårlig og manglet argumenter. Nesten et rent sleivspark.

Men, du tror vel heller ikke på godt og ondt.

MEN: Jeg vet ikke hva det betyr at Gud kommuniserte med meg, jeg tolker det vel som et bra tegn selv om det var skremmende, men for å være på den sikre siden hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt meg en bibel, for det er ikke sikkert du opplever det samme. Det jeg har sett er at det er når folk begynner å lese bibelen så viser Gud seg ofte for dem, og det betyr såvidt jeg har skjønt det at du er under hans vinger når han kommuniserer med deg (det de kaller for "den hellige ånd"). Jeg skal derimot ikke si noe 100% sikkert ang hvordan andre opplever dette her, men har hørt liknende historier som jeg har opplevd.

For når dette begynner å skje, så er du enten med opp, eller blir igjen, og du vil IKKE være av de som blir igjen. Vi lever enda under Guds nåde, endetia og når Guds vrede tømmes ut over jorden vil du ikke oppleve for da er det slutt på noe nåde derfra. Det du/TS ser, er forsiktige tegn Gud gir deg og andre på det som kommer, for poenget med endetia og at den tar tid før den når sitt klimaks på 7 år, er at Gud vil at folk skal våkne opp og snu om.

All verdens skytevåpen som disse prepperne hamstrer inn kommer ikke til å redde deg. De er forvirret, for de ser og mørke skyer i horisonten men vet ikke hva det er.

På tide å se tegnene rundt dere folkens! Hitlers 1000 årige rike (forfalskningen) vs Jesus 1000 årige rike. New age-bevegelsen (hippiene) etter dette på 1960 tallet som snakket om slutten på fiskenes (Jesus) tidsalder når vi enda lever under Guds nåde (dvs endetia) og det de kaller begynnelsen på "vannmannens tidsalder" (forfalskningen). Når du blir kjent med hva bibelen sier, så kommer du til å få øynene opp og se verden på en helt annen måte.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Jeg gjennomgikk en endring for en del år tilbake. Jeg var en skikkelig drittsekk rett og slett, gjorde mange dårlige ting etc, løy.. Litt som det du beskrev. Jeg var en liten jævelunge, men ting endret seg dramatisk for meg, og jeg er en helt annen person idag enn det jeg var.

Idag kan jeg ikke engang lyge. Så jeg tror vi er på samme side.

Ps. Jeg har lest hele bibelen og jeg har et par kopier på forskjellige språk.

Lenke til kommentar

Jeg gjennomgikk en endring for en del år tilbake. Jeg var en skikkelig drittsekk rett og slett, gjorde mange dårlige ting etc, løy.. Litt som det du beskrev. Jeg var en liten jævelunge, men ting endret seg dramatisk for meg, og jeg er en helt annen person idag enn det jeg var.

Idag kan jeg ikke engang lyge. Så jeg tror vi er på samme side.

Ps. Jeg har lest hele bibelen og jeg har et par kopier på forskjellige språk.

Jeg sier ikke at du gjør noe feil, vil bare at du skal være på den sikre siden, og gir mine beste tips.

PS: Når det er sagt, veien til Gud går via tro og ikke via arbeid (f.eks bibellesning etc), men med tilbakemeldinger fra Gud så har du jo hele tiden forsikring om at du holder det ved like og går i lyset, sånn bibelen sier.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Søker verden ny krig med Russland? Den lange krigen mot Russland er igang virker det som. Propaganda, sanksjoner, skandaler, militærmanøvre, krigshissing gjennom NATO (Stoltenberg) og USA.

http://sputniknews.com/europe/20160526/1040305720/nato-buildup-russia-war.html

“This military buildup on Russia’s Western frontiers is absolutely unprecedented. There has never been such an amassing of hostile military force on Russia’s Western frontiers since June 1941 when Hitler invaded the Soviet Union and that’s the way the Russians see it,” Stephen F. Cohen said in his recent interview with  John Batchelor on The John Batchelor Show radio news magazine.

“I think that any reasonable person would say that any Russian leader in the Kremlin would have to react to what NATO is doing on its borders. Or he would be removed,” he suggested.

And many high-ranking Russian voices, he added, are already saying that Putin is not doing enough, he is not aggressive enough to take the initiative.

Det verste som kan skje her er at Russland får nok og bomber/bruker atomvåpen mot de nye luftskytsgreiene som bygges i Romania og Polen. Eventuelt at Russland bruker atomvåpen mot troppeoppbyggelsen på sine grenser som svar.

Eller, det er ikke det verste som kan skje. Det verste som kan skje er at det sinnsyke regimet i USA erklære krig mot Russland og ødelegger hele verden.

Når skal USA straffes? Er folk helt hjernedøde her i vesten i sin lojalitet til det ondeste regimet i verden, USA.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Videre rapport om tredje verdenskrig:

https://www.rt.com/news/356510-russia-drills-nato-soldiers/

Russian drill calls for ‘NATO’ soldiers ‘to lay down arms, stop being pawns’

it was merely a mock exercise to simulate a hypothetical incursion into Russia.

The opposing force was not specified, but messages played over loudspeakers as the drills took place left little room for the imagination.

“NATO soldiers! You are being lied to! You are not peacekeepers! Lay down your arms,” a female voice warned the soldiers in a recording played on loudspeakers, according to RIA Novosti’s reporter on the scene. 

“Your treacherous attack is disturbing a peaceful country. You will suffer retribution and the anger of a people who have never suffered defeat in any war. Drop your weapons and stop being pawns for your leaders,” the Russian message added. It was then played in several other languages.

Det virker som Russland forbedreder seg på enda mer vestlig aggressjon og potensielt innvasjonsforsøk. Beskjeden gir klar indikasjon om at de tror NATO igjen vil bruke falskt grunnlag for å gå inn i en krig og at soldatene ikke er annet enn et redskap for vestens tyranner.

Skremmende utvikling.

Men ikke overraskende for folk som ser vestens monster for hva de er. Stakkars Russland som må kjempe mot disse alene, og stakkars oss som kun er en del av et større tyranni og må følge USA sine ulovlige, umoralske og skrekkelige ordre og handlinger.

Europa bør bryte med USA og bygge et eget og sterkt forsvar med en strategi som kan forsvare Europa mot alle mulige trusler.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppdatering om den pågående proxykrigen i Syria, og Russlands indirekte erklærering av krig mot USA (i Syria):

https://sputniknews.com/politics/20160926/1045720931/syria-ceasefire-us-militants.html

Russia will no longer agree with unilateral measures on Syria, Russian Envoy to the UN Vitaly Churkin said. According to political analyst Vyacheslav Matuzov, the United States is rejecting a political settlement to the conflict because it cannot influence the terrorists.

"For five years, the Americans have been creating militant groups fighting against the Syrian government. There are hundreds of such groups in Syria. Amid all the chaos they created they had to make an agreement with Russia. But when it came to the implementation of the agreement it turned out that the US cannot control the monster it created," Matuzov pointed out.

Recently, an unnamed senior al-Nusra Front commander told a journalist from the German magazine Focus that the group has received weapons, including BGM-71 TOW anti-tank missiles, from the US.

"The missiles were handed over directly to us. Americans are on our side,"
---
The US cannot admit its mistakes and does not want to do anything to fix them, Matuzov continued.

"The problem will be solved neither in the UNSC nor in Geneva. It can only be solved on the battlefield. Agreements and concessions are useless with the Americans.
Lenke til kommentar

USA truer med å spre terroren sin til Russland: (noe som sannsynligvis vil lede til økt risiko for atomkrig)

https://sputniknews.com/military/20161001/1045892045/body-bags-war-russia-usa.html

US State Department spokesman John Kirby has made strong statements of late regarding Russia’s involvement in Syria, claiming that if Russia will not cooperate with the US, Moscow will keep sending troops home in “body bags.”

At the daily media briefing on Wednesday, former Pentagon Press Secretary and current State Department spokesperson John Kirby said: "The consequences are that the civil war will continue in Syria, that extremists and extremist groups will continue to exploit the vacuums that are there in Syria to expand their operations, which will include, no question, attacks against Russian interests, perhaps even Russian cities, and Russia will continue to send troops home in body bags, and they will continue to lose resources — even, perhaps, more aircraft," he said.
Lenke til kommentar

Både USA og Russland snakker om "total war" i Syria, noe som er en dramatisk eskalering og noe som fort kan utvikle seg til verdenskrig.

Andre relevante land er jo Tyrkia, Saudi Arabia, Kina, Iran.

India virker å stå på side med Russland/Kina (utrolig nok-kina-) generelt sett og virker å ville knytte sterkere bånd til landene gjennom SCO, som en motallianse til USA sine globale overtramp. India er absolutt relevant, men jeg tviler på de vil involvere seg på nåvære tidspunkt. Men med tanke på India-Pakistan og Pakistan-Saudi Arabia kan en konflikt fort spre seg og få India involvert.

F.eks hvis Pakistan tilbyr Saudi Arabia atomvåpen som de har sagt seg villig til (i en konfliktsituasjon), kan India finne på å utruste Iran med atomvåpen.

Hva Tyrkia vil gjøre er også interessant. Vil de forholde seg lojale til NATO eller kjøre sitt eget løp? Hvis ikke, hva hvis Tyrkia blir offer for motangrep? Vil NATO være lojale mot Tyrkia? Eller vil Tyrkia kanskje skifte side?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

USA truer med å spre terroren sin til Russland: (noe som sannsynligvis vil lede til økt risiko for atomkrig)

https://sputniknews.com/military/20161001/1045892045/body-bags-war-russia-usa.html

US State Department spokesman John Kirby has made strong statements of late regarding Russia’s involvement in Syria, claiming that if Russia will not cooperate with the US, Moscow will keep sending troops home in “body bags.”

At the daily media briefing on Wednesday, former Pentagon Press Secretary and current State Department spokesperson John Kirby said: "The consequences are that the civil war will continue in Syria, that extremists and extremist groups will continue to exploit the vacuums that are there in Syria to expand their operations, which will include, no question, attacks against Russian interests, perhaps even Russian cities, and Russia will continue to send troops home in body bags, and they will continue to lose resources — even, perhaps, more aircraft," he said.

jeg tror du hadde fått MYE ut av å roe tankene dine litt og lese bibelen, så du kan få inn i hodet ditt at du kan gi blaffen i å bekymre deg over dette her. Det er det bibelen gjør, det flytter tankefokuset ditt, og det står svart på hvitt at du ikke skal bekymre deg for morgendagen eller hva myndighetene etc holder på med. For det er ikke noe du får gjort noe med ansett, og djevelen liker å fyre opp under paranoia og gjøre deg miserabel.

bibelen her helt essensiell for å ha et forhold til Gud, og hjelper deg å forstå Gud og verden rundt deg.

av ting utenfor troen vår for å styre tankene i en annen retning, så er historie er også greit å lese om også, for det HAR VÆRT og er et lukket kapittel, mao. ikke noe som vekker bekymring, kanskje heller lettelse. en annen ting jeg liker, er linux.. helt lovlig, harmløs og gratis hobby og man gjør noe bra for andre mennesker.. dyr er også gøy. jeg tror du hadde hatt veldig godt av å ta en pause fra nyhetene en periode eller hoppe over nyheter som gjør deg urolig / sint. Mitt syn på 3 verdenskrig eller verdens undergang er, jaja, da dør jeg forhåpentligvis og er et bedre sted enn nå.

så nå som det er høst og begynner bli kaldt ute, skal jeg foreslå en liten handleliste før den kalde årstia setter inn for fult:

1 stk god stol

1 stk varmeteppe

1 stk kaffetrakter eller vannkoker og noe godt å drikke

1 stk bibel

Endret av marius77
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg tror du hadde fått MYE ut av å roe tankene dine litt og lese bibelen, så du kan få inn i hodet ditt at du kan gi blaffen i å bekymre deg over dette her. Det er det bibelen gjør, det flytter tankefokuset ditt. For det er ikke noe du får gjort med dette her uansett, og djevelen liker å fyre opp under paranoia etc og gjøre deg miserabel.

bibelen her helt essensiell for å ha et forhold til Gud, og hjelper deg å forstå Gud og verden rundt deg.

Eller virkelighetsflukt om du vil. Man har midler og metoder for slikt, det trengs ingen hjernevask for å oppnå det.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Eller virkelighetsflukt om du vil. Man har midler og metoder for slikt, det trengs ingen hjernevask for å oppnå det.

nei for det er sant det som står i bibelen

men det er ikke noe problem med virkelighetsflukt heller hvis det kan vri tankene i en mer positiv retning.. nyhetene nører opp under paranoia og ubehag, dette kjenner jeg selv til fra før av. og hva har du tenkt å gjøre med dette da, hvis ting går skikkelig ille ute i den store verden? bygge bunker og kjøpe rifle? nei takk....

dommedag hang over oss under den kalde krigen også.. hver dag når sovjet eksisterte, våknet vi opp med vissheten om at det kunne deise en atombombe ned over hodet vårt når som helst, ivertfall tidlig på 80 tallet... jeg husker moren min var redd og kjøpte et stort forråd med boksemat. men si vi overlevde atombomben og når den maten er spist opp, hva da? stjele mat fra andre? leve som en huleboer?

nei takk, jeg har en trygghet som kristen jeg aldri hadde som ateist, jeg tar sånne ting helt med ro, for jeg vet jeg ikke har noe å være redd for. denne verden betyr egentlig lite, som kristen vet jeg at dette her er bare starten og at det venter en ny og bedre verden etter denne.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

men det er ikke noe problem med virkelighetsflukt heller hvis det kan vri tankene i en mer positiv retning.. nyhetene nører opp under paranoia og ubehag, dette kjenner jeg selv til fra før av. og hva har du tenkt å gjøre med dette da, hvis ting går skikkelig ille ute i den store verden? bygge bunker og kjøpe rifle? nei takk....

dommedag hang over oss under den kalde krigen også.. hver dag når sovjet eksisterte, våknet vi opp med vissheten om at det kunne deise en atombombe ned over hodet vårt når som helst, ivertfall tidlig på 80 tallet... jeg husker moren min var redd og kjøpte et stort forråd med boksemat. men si vi overlevde atombomben og når den maten er spist opp, hva da? stjele mat fra andre? leve som en huleboer?

nei takk, jeg har en trygghet som kristen jeg aldri hadde som ateist, jeg tar sånne ting helt med ro, for jeg vet jeg ikke har noe å være redd for. denne verden betyr egentlig lite, som kristen vet jeg at dette her er bare starten og at det venter en ny og bedre verden etter denne.

The famous last words. En farlig nonchalant holdning til verden og en lefling med realitetene som finner sted fører neppe noe godt med seg.

Men skal ikke vri dette over i en debatt om religiøsitet, selv om den tredje verdenskrig neppe vil starte uten gnisten ifra akkurat det..

Lenke til kommentar

The famous last words. En farlig nonchalant holdning til verden og en lefling med realitetene som finner sted fører neppe noe godt med seg.

Men skal ikke vri dette over i en debatt om religiøsitet, selv om den tredje verdenskrig neppe vil starte uten gnisten ifra akkurat det..

nå er ikke kristendom noen religion, det er sannheten enkelt og greit... en religion forventer at man skal gjøre bestemte ting for å gjøre seg fortjent til noe, kristendommen sier ganske enkelt at Jesus betalte alt for oss, de lidelsene han gjennomgikk gjorde Jesus (Gud) for vår skyld og det eneste Gud forlanger er at vi tror ham på det. Kristne er Guds vitner på at Gud snakker sant. Jeg diskuterer her fordi jeg liker det og jeg får "testet" meg selv litt ang framgang i min tro, og det er sånn kristendommen skal være. "ta min byrde for den er lett å bære" betyr at ved å bli kristen er ikke det noe man "gjør" i tillegg til alt annet, men noe man tar til seg som gjør alt annet lettere

og dette her er et typisk eksempel på det...

Endret av marius77
Lenke til kommentar

nå er ikke kristendom noen religion, det er sannheten enkelt og greit... en religion forventer at man skal gjøre bestemte ting for å gjøre seg fortjent til noe, kristendommen sier ganske enkelt at Jesus betalte alt for oss, de lidelsene han gjennomgikk gjorde Jesus (Gud) for vår skyld og det eneste Gud forlanger er at vi tror ham på det. Kristne er Guds vitner på at Gud snakker sant. Jeg diskuterer her fordi jeg liker det og jeg får "testet" meg selv litt ang framgang i min tro, og det er sånn kristendommen skal være. "ta min byrde for den er lett å bære" betyr at ved å bli kristen er ikke det noe man "gjør" i tillegg til alt annet, men noe man tar til seg som gjør alt annet lettere

Lull deg videre inn i det du, det er bare deg det går ut over og du som går glipp av livet ditt, ingen andre. Du skjønner, til sikkert din store forbauselse når den dag kommer, at det er ikke noe heaven som skriftene lyver om i andre enden som venter på deg, det lyset alle nær døden snakker om er hjernen som spiller oss ett puss og utløser blant annet serotoniner for å dempe dødsangst og smerte rett før man legger på røret. Når vi detter inn i evigheten så vil det, når vi slukner, se ut som en tunell med lys i enden. Det er altså biologiske forklaringer for alt av dette, men hva bryr vel en hjernevasked seg om det?

Og det er ikke bare deg, dette har lurt folk opp igjennom hele historien før det nå var din tur tydeligvis. Bare så idiotisk at du skal la deg lure nå, altså nå som vi sitter her som en av de første generasjoner som faktisk vet bedre.

Tro hva du vil men ikke kom å claim sannhet, for da blir jeg grinete. Se og hold det der unna ungene våre, de fortjener bedre enn å bli lurt og løyet til sånn, noe som er innlysende for oss som slapp unna indoktrineringen selv.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Lull deg videre inn i det du, det er bare deg det går ut over og du som går glipp av livet ditt, ingen andre. Du skjønner, til sikkert din store forbauselse når den dag kommer, at det er ikke noe heaven som skriftene lyver om i andre enden som venter på deg, det lyset alle nær døden snakker om er hjernen som spiller oss ett puss og utløser blant annet serotoniner for å dempe dødsangst og smerte rett før man legger på røret. Når vi detter inn i evigheten så vil det, når vi slukner, se ut som en tunell med lys i enden. Det er altså biologiske forklaringer for alt av dette, men hva bryr vel en hjernevasked seg om det?

Og det er ikke bare deg, dette har lurt folk opp igjennom hele historien før det nå var din tur tydeligvis. Bare så idiotisk at du skal la deg lure nå, altså nå som vi sitter her som en av de første generasjoner som faktisk vet bedre.

Tro hva du vil men ikke kom å claim sannhet, for da blir jeg grinete. Se og hold det der unna ungene våre, de fortjener bedre enn å bli lurt og løyet til sånn, noe som er innlysende for oss som slapp unna indoktrineringen selv.

ja huff, tenk om man får kristne barn, det må være alle foreldres værste mareritt. :rofl: 

det at du blir grinete av å høre sannheten viser jo hvor viktig det er å fortelle den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...