Aleksander121 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hei, jeg fylte ut et Tap og skade melding. På det skjema står det navn signatur og reg nummer. På det skjema krysset jeg meg av som IKKE erstatningspliktig etter som det klart ikke var min feil at tapet oppstod.Når jeg får tilbake TS'en ser jeg at kryssene mine er skrablet over å at det er krysset JA jeg er erstatningspliktig.. Ettersom forsvaret gjør som de vill, blir jeg trukket i lønn 1.desember Men spørsmålet er som følger: Har de rett til å endre et dokument med min signatur på etter at jeg har levert det fra meg? eller er dette noe jeg kan klage på med godt grunnlag. Selv mener jeg at jeg kan, men nå studerer ikke jeg juss enda, så hadde vært fint med litt hjelp. TAKK ! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Selvfølgelig kan de ikke det. Det du skriver under på er jo det som står der når du skriver under. Vet ikke straffen, men dokumentforfalsking er ganske alvorlige greier. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Er du sikker på at den delen av skjemaet om erstatningsplikt skulle fylles ut av deg? Den ordinære TS-blanketten har ingen felter hvor bruker skal vurdere sin erstatninsgplikt eller ei. Bare redegjøre for hvordan tapet/skaden oppstod. Endret 8. desember 2015 av Whist1er 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå