Syklofanten Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er f. eks. Zalando et bra sted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg har god erfaring med Zalando. Enkelt og gratis å returnere varer som evt. ikke passer. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Det vil jo selvsagt avhenge av hva slags klær du er ute etter, men her er mine "go-to" norske nettbutikker: ZalandoBoozt Careofcarl Stylepit Ferner Jacobsen Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Det vil jo selvsagt avhenge av hva slags klær du er ute etter, men her er mine "go-to" norske nettbutikker: Zalando Boozt Careofcarl Stylepit Ferner Jacobsen Takk for tips! Hva med utenlandske butikker? De er jo ofte billigere, men med frakt blir det kanskje vel så dyrt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Asos er ganske brukbart når du skal ha fra utlandet. Gratis frakt når du handler for over 225, så holder du hver ordre mellom det og 350 så er det bra deals å få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå