Gå til innhold

Korsets anstøt som bevis på trua

Anbefalte innlegg

Kvifor er det slik - at ordet om Jesu korsdød og oppstode vekkjer slike reaksjonar? Kvifor er det aldri populært å snakke om korset?

1 Tess 2:13 - "Difor takkar vi stadig Gud, for då de fekk overlevert det Guds ord som vi forkynte for dykk, tok de imot det - ikkje som menneskeord, men som det Guds ord det i sanning er. Dette ordet verkar med kraft i dykk som trur"

Guds ord er levende og verkekraftig. Det er ikkje tome menneskeord, men kraftfulle nok til å skape himmelen og jorda, kraftfulle nok til å skape tru i våre hjarte. På same tid er også ordet om korset ein dårskap står det. For dei som går fortapt vil ordet om korset alltid vere ein uforståeleg dårskap, men for dei som vert frelst er det ei Guds kraft til frelse.

Korleis tolkar du som ikkje trur dette faktum at korset provoserer og vekkjer anstøt? Korleis kan ein forklare rasjonelt dei kjensler og tankar som oppstår i møte med evangeliebodskapen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har forstått rett så spør du om hva ikketroende tenker om hvorfor korset provoserer noen?

Skal man gå rundt å bli provosert av slike ting så er man rett og slett smålig. Den rasjonelle forklaringen er at mennesker har lett for å hate. Hva årsaken til hatet er er egentlig ikke så nøye da resultatet blir det samme. Det er også basert på frykt i mange tilfeller, når man er indoktrinert på en eller annen måte så vil frykten for motstand eller boblesprekking utløse idioti.

Lenke til kommentar

Kvifor skulle ein ikkje reagere på at eit eit bilde av eit torturinstrument og henrettelsesanrettning blir framvist som noke positivt?

Hadde Jesus levd i dag så er det vell ikkje usannsynleg at det kristne symbolet hadde blitt den elektriske stol, arkebuserings pelotong, eller ei giftsprøyte.

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke særlig om korsbruk generelt, men samtidig skjønner jeg ikke helt den voldsomme iveren etter å proklamere personlig tro. Men du spør også om hvorfor det ikke er populært å misjonere om Jesu oppstandelse? Er noen misjonering særlig populær? Er du overstadig glad i misjonering fra JV, Mormonere, eller en eventuell misjonering fra muslimer og Hare Krishna? Nei? Da vet du hvordan jeg føler det om all religiøs misjonering.

Edit:

Om du bruker "anstøt" som legitimering av tro ville en vel kanskje anta at islam og troen på Muhammed som guds sendebud er den aller mest legitime troen.

Hvorfor er du da ikke muslim?

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Kvifor er det slik - at ordet om Jesu korsdød og oppstode vekkjer slike reaksjonar? Kvifor er det aldri populært å snakke om korset?

Preken!

Korleis tolkar du som ikkje trur dette faktum at korset provoserer og vekkjer anstøt? Korleis kan ein forklare rasjonelt dei kjensler og tankar som oppstår i møte med evangeliebodskapen?

Du stiller et spørsmål og så preker du litt for så å gjenta spørsmålet.

Jeg vet ikke hvilke reaksjoner som vekkes, blant ateister og agnostikere, av Jesu korsdød og oppstandelse, og hvem sier at det aldri er populært å snakke om korset? Jeg tror at kristne provoseres og overreager voldsomt ovenfor alle som stiller spørsmål!

At andre religioner også overreagerer og provoseres er naturlig . Det er jo en konkurranse. 

Lenke til kommentar

Hvilken reakjoner er det du mener? Er år og dag siden jeg opplevde andre reaksjoner av jesus og dette korset en oppgitte fnys og skjeve smil sammen med hoderisting... samt en eller annen morsom kommentar av et eller annet i mytene....

De aller fleste opplyste mennesker skjønner at dette er renspikket tull i dag og hvorfor skal de snakke, eller ikke snake om det? Vi er kommet dithen at man ikke lenger kan stå frem som troende kristen uten at man samtidig har gjort selvmord på en rekke områder, for selvsagt koster det å stå frem å si at man tror mer på to tusen år gamle ørken myter enn moderne viten og kunnskap, det skulle da bare mangle....

1 Tess 2:13 - "Difor takkar vi stadig Gud, for då de fekk overlevert det Guds ord som vi forkynte for dykk, tok de imot det - ikkje som menneskeord, men som det Guds ord det i sanning er. Dette ordet verkar med kraft i dykk som trur"

Guds ord er levende og verkekraftig. Det er ikkje tome menneskeord, men kraftfulle nok til å skape himmelen og jorda, kraftfulle nok til å skape tru i våre hjarte. På same tid er også ordet om korset ein dårskap står det. For dei som går fortapt vil ordet om korset alltid vere ein uforståeleg dårskap, men for dei som vert frelst er det ei Guds kraft til frelse.

Vet ikke hvorfor dette er så ufattelig anskelig å fatte for religiøse jeg, men uten et eneste bevis så er disse påstandene fremdeles bare tomme påstander, ingen sannhet. Hvorfor forstår du ikke dette?

La oss gjøre det litt omvendt da, la oss si at jeg kommer til deg og sier at Geisus, universets hersker, er den eneste som har det levende og sannferdige ordet. Ville du trodd det? Nei, du ville ikke det, for bortsett fra at du også er så arrogant  at du faktisk tror dine påstander er mye mer verdt enn andres påstander fordi du tror på dem så tror jeg rett og slett ikke at du er i stand til å innse det...

Kanskje en dag...

Som jeg nevnte, bortsett fra oppgitte snøft og hånlig latter kan jeg ikke si jeg har møtt et eneste mennesker de siste tyve årene som har gjort noen "rasjonelle" følelser eller tanker om evangelie budskapet, både fordi det ikke finnes noe der som er rasjonellt, men også fordi galskapen i dette evangeliet som kristne er hjernevasket til å tro er det ultimate gode ikke er av det gode....

Hadde dette evangeliet vært brukt som noe godt, som en base for noe godt hadde sikkert saken vært anderledes, men kristne har egentlig aldri gjort det... Kirken og den menn har altid vært mer opptatt av å rane til seg andres gods og gull og få mest mulig makt... Først de siste hundre årene har kirken snudd fordi samfunnet ellers har tvunget dem til det...

Anbefaler deg å se denne:

https://youtu.be/I6sz8D411kE?t=15s

Her treffer Stephen Fry poenget så utrolig godt at det er utrolig at de to fra den katolske kirken som satt der ikke smeltet av skam.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kvifor skulle ein ikkje reagere på at eit eit bilde av eit torturinstrument og henrettelsesanrettning blir framvist som noke positivt?

Hadde Jesus levd i dag så er det vell ikkje usannsynleg at det kristne symbolet hadde blitt den elektriske stol, arkebuserings pelotong, eller ei giftsprøyte.

Det er nok ikkje usannsynleg, nei. For kristne er korset meir enn eit torturinstrument dog. Det er eit symbol for Guds kjærleik til oss menneske. Det var vi som fortente korsdøden, det var vi som fortente å drikke Guds vreideskål. Men så viste Gud sin kjærleik til oss ved å gi sin son til verda for å ta vår straff. Eg kan ikkje fatte den smerte som Jesus måtte lide der på korset. Hans hjerte vart som voks og brast, kroppen vart uttørka, smertene frå naglane må ha vore uuthaldelege, alt dette i fullstendig gudsforlatt mørkre. Tenk at nokon kunne velgje ein slik død av eigen fri vilje. Alt dette gjorde Jesus for meg og deg. Han fortener all vår takk og vår ære.

Lenke til kommentar

Tenk at nokon kunne velgje ein slik død av eigen fri vilje.

Du har heller ikke lest bibelen skjønner jeg... Kanskje du skulle begynne med det før du uttaler deg om hva andre kulehoder har fortalt deg...?

Jesus sin død var planen til gud, og om jeg trenger å si det, kun enda en plan der han trodde det skulle komme noe godt ut av død... I alle guds planer er det minst et lik, har du lagt merke til det? Drukninger, korsfestelser, blodrus drap... Drap, drap drap, der har du løsningen til den primitive guden din... At dette ytysket ikke har noen eksistens er jo soleklart, for HVIS det hadde vært denne brutale gude fantsien som sto bak verden så hadde vi hatt skikkelige problemer, for maken til dum umoralsk og primitiv gud skal du lete en stund etter...

Lenke til kommentar

Du har heller ikke lest bibelen skjønner jeg... Kanskje du skulle begynne med det før du uttaler deg om hva andre kulehoder har fortalt deg...?

Jesus sin død var planen til gud, og om jeg trenger å si det, kun enda en plan der han trodde det skulle komme noe godt ut av død... I alle guds planer er det minst et lik, har du lagt merke til det? Drukninger, korsfestelser, blodrus drap... Drap, drap drap, der har du løsningen til den primitive guden din... At dette ytysket ikke har noen eksistens er jo soleklart, for HVIS det hadde vært denne brutale gude fantsien som sto bak verden så hadde vi hatt skikkelige problemer, for maken til dum umoralsk og primitiv gud skal du lete en stund etter...

Bibelen er først og fremst Guds kjærleiksbrev til alle menneske. Dette er det mange som ikkje forstår, fordi dei er for opptatt av å anklage Gud for alt det vonde som er i verda. Men heile Bibelen har som tema Guds frelsesplan for alle menneske. Allereie i Edens hage skaffa Gud skinnklede til Adam og Eva, som er eit førebilete på Jesu død. Seinare ser vi at Abel sitt offer av eit fyrstefødd lam, var Gud til velbehag. Også dette er eit bilete på Jesus. I vassflaumen på Noah si tid vart 8 sjeler frelst ved at dei var i Noahs ark. Noahs ark er også eit bilete på Jesus, når vi er i Kristus er vi frelst frå elddommen som kjem. Slik kan vi halde på lenge, Rahabs raude tråd, David som den gode hyrde, Boas som gjenløysaren. Det er når vi ser at alt i Bibelen handlar om Guds kjærleik til oss gjennom Jesus Kristus, at vi ser kor truverdig Bibelen er.

Du henger deg opp i Guds vreide. Ja, denne er ein levande realitet for alle som ikkje tek imot Jesus som sin herre og frelsar. Eg fryktar imidlertid ikkje denne vreiden, fordi eg har lammets blod stroke over min dørkarm. Takka vere Guds kjærleik har vi eit fritt val, vi kan velgje Guds kjærleik eller vi kan velgje Guds vreide. Dersom vi velgjer å stole på Jesus, har vi hans sikre løfte på at han vil bevare oss heilt heim til himmelen. Gud ønskjer ikkje å drepe, men å frelse. Hans plan er at vi skal leve med han i alle æve. Eg kan ikkje tenkje meg noko betre enn å vere med Jesus for alltid.

Lenke til kommentar

Det er nok ikkje usannsynleg, nei. For kristne er korset meir enn eit torturinstrument dog. Det er eit symbol for Guds kjærleik til oss menneske. Det var vi som fortente korsdøden, det var vi som fortente å drikke Guds vreideskål. Men så viste Gud sin kjærleik til oss ved å gi sin son til verda for å ta vår straff. Eg kan ikkje fatte den smerte som Jesus måtte lide der på korset. Hans hjerte vart som voks og brast, kroppen vart uttørka, smertene frå naglane må ha vore uuthaldelege, alt dette i fullstendig gudsforlatt mørkre. Tenk at nokon kunne velgje ein slik død av eigen fri vilje. Alt dette gjorde Jesus for meg og deg. Han fortener all vår takk og vår ære.

1. Gud begikk altså selvmord?

2. Sammenlignet med andre, så hang Jesus på korset relativt kort tid. En må derfor anta at andre - som først døde etter et døgn på korset - må ha lidd enda mer.

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje tenkje meg noko betre enn å vere med Jesus for alltid.

Det kan vel fort bli litt trangt der i kretsen rundt Jesus, kanskje? For du tror vel ikke at du og Jesus skal bli et slags radarpar og henge sammen hele tiden? Se for deg en enorm folkemasse, trengsel, dytting, folk som faller, folk som ikke får puste, panikk, folk som tråkkes ned for fote ... (Men i himmelen kan kanskje alle være sammen med alle samtidig, uten at det blir trangt?)

Og hva med de slektningene dine som du kun tåler i små doser? - de kommer jo også til å være sammen med deg der til evig tid...

Nei, det frister ikke.

Lenke til kommentar

1. Gud begikk altså selvmord?

2. Sammenlignet med andre, så hang Jesus på korset relativt kort tid. En må derfor anta at andre - som først døde etter et døgn på korset - må ha lidd enda mer.

1. Ved sjølvmord gjer du noko aktivt for å døy. Til dømes seier du ikkje at ein røykar som døyr av lungekreft begikk sjølvmord. Jesus vart drept frivillig, i den forstand at han hadde makt til å stige ned av krossen kva tid som helst, han kunne tilkalla hjelp frå englar etc. Jesus valde å døy fordi det var den einaste måten han kunne vinne si brud, det er alle som trur på han.

2. Krossfesting var ein grusom torturdød uavhengig av kven som måtte gjennomgå den. Det som skilde Jesus frå andre var at han bar all verdsens synd, og følte all den Guds vreide som skulle ha ramma oss. Det åndelege mørkre av å vere forlatt av Gud, var det som smerta Jesus mest der han hang på krossen. Matt 27:45f - "Frå den sjette timen låg det mørker over heile landet alt til den niande timen. Og kring den niande timen ropa Jesus med høg røyst: «Elí, Elí, lemá sabaktáni?» Det tyder: «Min Gud, min Gud, kvifor har du forlate meg?»" Dette oppfylte også profetien i Sal 22:2.

Lenke til kommentar

1. Ved sjølvmord gjer du noko aktivt for å døy. Til dømes seier du ikkje at ein røykar som døyr av lungekreft begikk sjølvmord. Jesus vart drept frivillig, i den forstand at han hadde makt til å stige ned av krossen kva tid som helst, han kunne tilkalla hjelp frå englar etc. Jesus valde å døy fordi det var den einaste måten han kunne vinne si brud, det er alle som trur på han.

Jesus = Gud. Gud (Jesus) ville at Jesus skulle dø. Jesus valgte å dø. Så, selvmord.

Dette oppfylte også profetien i Sal 22:2.

Ja, det er mye som angivelig skal ha skjedd i Jesu liv som er skrevet slik at det passer med profetiene ...

Synd for forfatterne at jøder flest ikke kjøpte storyen.

Og synd for de kristne, for nå må de drasse med seg hele det "ugudelige" gamle testamentet og stadig vekk (bort)forklare at det ikke gjelder lenger, samtidig som gjelder allikevel, fordi det profeterer om Jesu komme og alt det der.

De burde ha gjort en konsekvensutredning før de begynte å skrive, men de var vel fulle av kool-aid og utenfor rekkevidde av rasjonelle argumenter. De også.

Lenke til kommentar

Bibelen er først og fremst Guds kjærleiksbrev til alle menneske. Dette er det mange som ikkje forstår, fordi dei er for opptatt av å anklage Gud for alt det vonde som er i verda. Men heile Bibelen har som tema Guds frelsesplan for alle menneske.

Nei, jeg er fullstendig klar over at din gud ikke eksisterer og derfor ikke har noen skyld i noe som helst. Det jeg prøver å fortelle deg er at du glatt fritar denne gude fantasien din på det som faktisk står i hans egen selvbiografi... Drap, drukning, mer drap, bestialske drap, slektningsdrap, alt sammen satt i scene av guden din, som ser ut til å være helt ute av stand til å bare tilgi... han MÅ drepe...

Og det er faktisk hovedplanen til denne guden også, å drepe 5 av 7... Og jeg lurer å hvordan du klarer å dra dette til å være en god gud? Er du vetta skremt for de innbilte straffene han liksom utlover? Eller er du så til de grader hjernevasket at du ikke evner å se annet enn godt i at gud hele tiden må drepe? De drepte fortjente det liksom?

Åssen kan du syntes at denne terroisten og despoten er god??

Allereie i Edens hage skaffa Gud skinnklede til Adam og Eva, som er eit førebilete på Jesu død. Seinare ser vi at Abel sitt offer av eit fyrstefødd lam, var Gud til velbehag. Også dette er eit bilete på Jesus. I vassflaumen på Noah si tid vart 8 sjeler frelst ved at dei var i Noahs ark. Noahs ark er også eit bilete på Jesus, når vi er i Kristus er vi frelst frå elddommen som kjem. Slik kan vi halde på lenge, Rahabs raude tråd, David som den gode hyrde, Boas som gjenløysaren. Det er når vi ser at alt i Bibelen handlar om Guds kjærleik til oss gjennom Jesus Kristus, at vi ser kor truverdig Bibelen er.

Du henger deg opp i Guds vreide. Ja, denne er ein levande realitet for alle som ikkje tek imot Jesus som sin herre og frelsar. Eg fryktar imidlertid ikkje denne vreiden, fordi eg har lammets blod stroke over min dørkarm. Takka vere Guds kjærleik har vi eit fritt val, vi kan velgje Guds kjærleik eller vi kan velgje Guds vreide. Dersom vi velgjer å stole på Jesus, har vi hans sikre løfte på at han vil bevare oss heilt heim til himmelen. Gud ønskjer ikkje å drepe, men å frelse. Hans plan er at vi skal leve med han i alle æve. Eg kan ikkje tenkje meg noko betre enn å vere med Jesus for alltid.

Enda godt at denne klønete og steindumme guden ikke finnes. For så dum og pimitiv og umoralsk kan ikk en gud være...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...