Arodem Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Legg fra deg sverdet og finn frem kortstokken!The Witcher 3-modifikasjon bytter ut alle kamper med et slag Gwent Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er jeg den eneste som ikke skjønte bæra av Gwent? 3 Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Gwent var så genialt, skulle gjerne hatt et litte større fokus på det, som feks. "poker" samlinger bare med Gwent som et av missionsa gjør. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er jeg den eneste som ikke skjønte bæra av Gwent? Tror det. Det var da ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er jeg den eneste som ikke skjønte bæra av Gwent? Gadd aldri prøve å lære det, da det virka drit kjedelig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Gwent er gøy for ett spill som bare er der for å legge mer til verden de har skapt.Men dybden er ikke akkurat der for at det kunne vært et kortspill utenfor TW3, hadde trengt noen endringer. Som er fullt mulig å gjennomføre. Endret 7. desember 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Største problemet med Gwent er at AI-en nesten alltid spiller som en dass, og at noen av deckene bare bent fram er bedre enn andre. Skjønner designtanken bak Monsters og Scoia'tael, men det funker ikke så bra i praksis. Det er selvsagt veldig vanedannende likevel. Også lett å lære - gi det et forsøk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) "For øyeblikket er det Cyberpunk 2077 som opptar storstudioets tid. Det spillet skal ifølge dem selv være betydelig større enn noe de har jobbet med tidligere, noe som er imponerende når man gløtter på The Witcher 3: Wild Hunts store verden." En stor verden og en tilnærmet utømmelig mengde oppdrag og "fiender" er ikke det samme som at man tilfører spillet mer kvalitet. Jeg håper de satser mer på kvalitet enn kvantitet da 2077 er en av titlene jeg virkelig venter på. Det er ikke alltid størrelsen teller og jeg håper virkelig ikke størrelse blir synonymt med kvalitet fremover men det ser ut som det er spillbransjens fokus for tiden. Blir dog 2077 en perle uten like kombinert med en enorm verden man ikke går lei av etter 30-50 timer så er det en annen sak.Jeg håper det blir episk og derfor litt bekymret for at fokuset på "størrelse" blir et sidespor som fjerner verdifulle timer fra andre aspekter i arbeidet. I alt fra Forza Horizon til TW3 har det vært skrevet mye om størrelsen på kartet. Hva betyr størrelsen om det hele føles tomt eller fylt av gjentakende momenter. Endret 8. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå