Gå til innhold

Se & lær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint situasjonsfoto! Hvis dette bildet var mitt ville jeg fjernet vignetteringen, lysnet opp bildet og gått for rene gråtoner. Da ville du fått ett bilde med "klassisk" utseende, detaljene ville kommet tydeligere fram og det "spørrende" uttrykket som ligger der ville kommet tydeligere fram. ☺

Lenke til kommentar

Fint situasjonsfoto! Hvis dette bildet var mitt ville jeg fjernet vignetteringen, lysnet opp bildet og gått for rene gråtoner. Da ville du fått ett bilde med "klassisk" utseende, detaljene ville kommet tydeligere fram og det "spørrende" uttrykket som ligger der ville kommet tydeligere fram. ☺

Har mange versjoner av bildet. Også i rent svhv. Syntes dette skilte seg litt ut - derfor viste jeg det først. Sliter med å laste opp flere versjoner :-(

Lenke til kommentar

Tydelig det er noe som vekker oppmerksomheten her, godt observert av fotografen. Og så er det kledelig med farger på klærne for 4 av de stramme karene. (Og så ser jeg at gamle, gode FinePix HS50 gjør jobben her).

Mvh Ragnar

Mvh Ragnar

Gøy med den responsen, Ragnar! Har jo et par dusin varianter, men synes dette var mest spesielt ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...