GroKoDilla Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Se & lær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tydelig det er noe som vekker oppmerksomheten her, godt observert av fotografen. Og så er det kledelig med farger på klærne for 4 av de stramme karene. (Og så ser jeg at gamle, gode FinePix HS50 gjør jobben her). Mvh Ragnar Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Flott bilde du har tatt; av en situasjon der oppmerksomheten får konkurranse fra uventet hold. Lenke til kommentar
J_R Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fint situasjonsfoto! Hvis dette bildet var mitt ville jeg fjernet vignetteringen, lysnet opp bildet og gått for rene gråtoner. Da ville du fått ett bilde med "klassisk" utseende, detaljene ville kommet tydeligere fram og det "spørrende" uttrykket som ligger der ville kommet tydeligere fram. ☺ Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Utrolig flott bilde Gro!! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Fint situasjonsfoto! Hvis dette bildet var mitt ville jeg fjernet vignetteringen, lysnet opp bildet og gått for rene gråtoner. Da ville du fått ett bilde med "klassisk" utseende, detaljene ville kommet tydeligere fram og det "spørrende" uttrykket som ligger der ville kommet tydeligere fram. ☺ Har mange versjoner av bildet. Også i rent svhv. Syntes dette skilte seg litt ut - derfor viste jeg det først. Sliter med å laste opp flere versjoner :-( Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Utrolig flott bilde Gro!! Mye morro her ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Stilig Gro! Takk, Helene! Gjennomført stil - kan man si ;-) ..hehe.. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Flott bilde du har tatt; av en situasjon der oppmerksomheten får konkurranse fra uventet hold. Hyggelig du likte det, Trond Olav Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Tydelig det er noe som vekker oppmerksomheten her, godt observert av fotografen. Og så er det kledelig med farger på klærne for 4 av de stramme karene. (Og så ser jeg at gamle, gode FinePix HS50 gjør jobben her). Mvh Ragnar Mvh Ragnar Gøy med den responsen, Ragnar! Har jo et par dusin varianter, men synes dette var mest spesielt ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Bildet så litt gammelmodig ut så jeg lurte først på om det var fra Tysklandsbrigaden rundt 1950. Men der ble jeg altså lurt av bildebehandlingen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Bildet var jo veldig artig med de staute kara på rekke og rad. Og man undres på hva de kikker på... Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Bildet så litt gammelmodig ut så jeg lurte først på om det var fra Tysklandsbrigaden rundt 1950. Men der ble jeg altså lurt av bildebehandlingen. Roar Hehe ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Bildet var jo veldig artig med de staute kara på rekke og rad. Og man undres på hva de kikker på... Liker! Mvh Fredrik Hyggelig at du likte det, Fredrik! Var mest opptatt av å fange blikkene deres, så jeg noterte meg ikke hva de fokuserte på ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg