fjarle Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nå er det på tide å finne ut hva du har lyttet til i år.– Hjelp, jeg har hørt på Spotify en hel måned sammenhengende Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kan virke som veldig mange bruker tjenesten nå. Ting går utrolig sent. Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 "I år får vi tilsynelatende langt mer informasjon om våre lyttevaner enn vi fikk i fjor og året før". I fjor hadde vi: Sjangere, Artister, Enkeltlåter, Minutter spilt og oversikt per årstid. Det eneste nye jeg ser er hvilke sanger du "startet året med". Og mye random som ikke handler om deg. Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke bare er det lite ny stastistikk, ting som statistikk over hvilke dager du hører mest musikk er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Elsker når dem lager disse greiene, jeg leker cookie clicker på refresh knappen nå, Æsj hvorfor i hellsinki sku dem vise the Biebs på 404 error. Huff. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Virker utrolig unøyaktig denne her. Teller den bare musikk som er spilt fra en PC eller? Tenker at den ikke får med seg alt som skjer når man er Offline på mobil feks? Mye som virker unøyaktig mtp antall avspillinger og total tid spilt. Skal sies at jeg og samboeren har brukt samme Spotify-konto i 2 år, og der en er offline og andre er online om man spiller av samtidig. Det gjør nok noe med statistikken. Lenke til kommentar
mna Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Lurer på det samme. Har ett par sanger som spilles av flere ganger daglig å di er ikke på topp 5 engang Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hvis man vil ha nøyaktig statistikk bruker man last.fm 1 Lenke til kommentar
MagnusNW Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Man er nødt til å gå online minst hver 30. dag så denne informasjonen er nok med. Det meste av min tid på spotify er offline modus og jeg har klart å rakke meg inn med 37 000 minutter Lenke til kommentar
=Christian= Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Bare 17000 minutter, eller 12 dager lytting på meg? Hmm.. Det var lite. Glimtet til med 904 forskjellige artister med 1892 forskjellige låter da. Kul tjeneste som blir enda bedre etter enda flere år med Spotify, hvis den blir bedre på historikk etterhvert. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 For en grusom og ubrukelig nettside de har skrudd sammen! Må vi virkelig "underholdes" så til de grader at det er umulig å sette sammen ei nettside som presenterer statistikk på en ryddig måte? Jeg er i ferd med å bli gammel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå