Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prøvekjøre Ferrari eller Lamborghini

Caroline!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en kjæreste som er veldig interessert i biler og drømmer om å kjøre en rask bil. Jeg tenker på å kjøpe et gavekort på å prøvekjøre en Ferrari eller Lamborghini. Har søkt litt på nettet og funnet en side "godream.no". Her kan jeg kjøpe gavekort på dette, da kan han kjøre en slik bil 10 eller 20 km på landevei utenfor Oslo med instruktør. Noen som har erfaring med dette og tror det blir bra? Eventuelt andre firma som er bedre?

Om det finnes nærmere Stavanger hadde det vært enda bedre! :) Det skal være julegave til 19 år gammel gutt.

- jente på 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt en del negativt om sånne "drømmedager" på bane. Enkelte arrangører lar ikke folk få kjenne på bilene i det hele tatt - det blir bare noen totalt udramatiske runder de kunne tatt fortere i sin egen bil, og så hjem. Husker ikke hvem det var snakk om, eller om det i det hele tatt dreide seg om noen av dem i vest-Sverige, men tror det er lurt å være litt kritisk og høre rundt først. Hvis opplegget er svært billig kan det tyde på at arrangørene ikke er villig til å koste på seg vedlikeholdet banebruk medfører, og derfor tvinger deltakerne til å ta det veldig rolig.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

På sidene jeg har sett, er det faktisk kun krav om 18 års aldersgrense, at man har lappen og at man møter opp edru.

http://gr8experience.no/Virket bra og billigere en de andre jeg har sett på da! Takk :)

Er 50% nå på noen av kjøremulighetene. Noen andre som har erfaring med denne siden?

Som jeg skrev så har jeg kjørt med dem, i Sverige. Er noen år siden.

Hvis du bruker gr8experience.com så kommer du til den svenske, mener det skal være mulig å booke der da jeg er enig i at på norske veier er det ikke den beste opplevelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...