Caroline! Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hei! Har en kjæreste som er veldig interessert i biler og drømmer om å kjøre en rask bil. Jeg tenker på å kjøpe et gavekort på å prøvekjøre en Ferrari eller Lamborghini. Har søkt litt på nettet og funnet en side "godream.no". Her kan jeg kjøpe gavekort på dette, da kan han kjøre en slik bil 10 eller 20 km på landevei utenfor Oslo med instruktør. Noen som har erfaring med dette og tror det blir bra? Eventuelt andre firma som er bedre? Om det finnes nærmere Stavanger hadde det vært enda bedre! Det skal være julegave til 19 år gammel gutt. - jente på 19 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Det er liten vits i å prøvekjøre slike biler på en offentlig vei i Norge så sant ikke folka som selger prøvekjøringen tillater ham å bryte fartsgrensen. Kommer vel an på prisen også, jeg hadde testet hvis det hadde kostet 500,- eller mindre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ta kontakt med Ferdinand Motor. Holder til i Bergen og rett utenfor Oslo. De bør vite om hvilke muligheter som finnes Lenke til kommentar
Caroline! Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Tusen takk for svar! Gjerne det hadde vært kjekkere på bane, men det blir en del dyrere, der jeg har sett. Skal sjekke ut Ferdinand Motor Endret 7. desember 2015 av Caroline! Lenke til kommentar
Caroline! Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg ringte til Ferdinand Motor, de drev ikke med det selv. Han snakket om at han visste noen holdt på med slik på østandet, men hadde ikke navn. Jeg får søke litt mer på nettet om jeg finner ut av det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Et lite steg nærmere i hvertfall. Vet at det finnes et sted rett over svenskegrensa også som tilbyr dag på bane med diverse sportsbiler, helt opp i formel klassen. Men dette koster, selv om jeg har inntrykk det er en opplevelse for livet. Har du hørt på dedikerte motorforum? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tipper han hos Ferdinand snakket om disse godream-folka. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Har hørt en del negativt om sånne "drømmedager" på bane. Enkelte arrangører lar ikke folk få kjenne på bilene i det hele tatt - det blir bare noen totalt udramatiske runder de kunne tatt fortere i sin egen bil, og så hjem. Husker ikke hvem det var snakk om, eller om det i det hele tatt dreide seg om noen av dem i vest-Sverige, men tror det er lurt å være litt kritisk og høre rundt først. Hvis opplegget er svært billig kan det tyde på at arrangørene ikke er villig til å koste på seg vedlikeholdet banebruk medfører, og derfor tvinger deltakerne til å ta det veldig rolig. Endret 7. desember 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Caroline! Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Kunne sett om jeg fant noe i Sverige ja, greit å høre litt rundt slik at det ikke blir en skuffelse når han kommer der. Skal se om jeg finner et til passende forum å stille spørsmålet der også Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tviler på at så mange tilbyr dette i Norge. Det koster i så fall skjorta. Ta heller turen ned til Italia. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) http://www.gr8experience.com/ Kjør i Gøteborg, det gjorde jeg i en LP560, fikk 60min i bursdagsgave. Instruktøren var "kul", etter litt kjøring og på en finfin langstrekke så sa han "Här är ingen polis" . Endret 7. desember 2015 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Vær oppmerksom på at det er godt mulig at slike bilutleier opererer med høye aldersgrenser. Tipper ikke mange er så villige til å leie ut en millionbil til en 19 åring som ikke har hatt lappen særlig lenge. Lenke til kommentar
Caroline! Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 På sidene jeg har sett, er det faktisk kun krav om 18 års aldersgrense, at man har lappen og at man møter opp edru. http://gr8experience.no/Virket bra og billigere en de andre jeg har sett på da! Takk Er 50% nå på noen av kjøremulighetene. Noen andre som har erfaring med denne siden? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 På sidene jeg har sett, er det faktisk kun krav om 18 års aldersgrense, at man har lappen og at man møter opp edru. http://gr8experience.no/Virket bra og billigere en de andre jeg har sett på da! Takk Er 50% nå på noen av kjøremulighetene. Noen andre som har erfaring med denne siden? Som jeg skrev så har jeg kjørt med dem, i Sverige. Er noen år siden. Hvis du bruker gr8experience.com så kommer du til den svenske, mener det skal være mulig å booke der da jeg er enig i at på norske veier er det ikke den beste opplevelsen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Og derfor tvinger deltakerne til å ta det veldig rolig. Er jo bare å måke på? lite de får gjort når du først sitter i førersetet Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og derfor tvinger deltakerne til å ta det veldig rolig. Er jo bare å måke på? lite de får gjort når du først sitter i førersetet Tja. https://www.youtube.com/watch?v=dFvjCpE9FPE Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 forskjell på å barbere seg og å skjære av nesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå