Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Det er alt for mye stress å selge mobiler på finn.no, så den blir i stedet gitt bort. Regler: Jeg gir den bort til den som kan lage den mest rørende forklaringen på hvorfor han/hun fortjener den. Sendes uten eske/kvittering/kabel. Kvitteringen er borte, dette er ikke tjuvgods, kjøpt på Coop for ca tre måneder siden. Sendes som uregistrert blisterpakke. IOS 9 er installert, alt annet innhold er slettet. Kom igjen, det er ikke grenser for hvor tåredryppende vi klarer å skrive, men tenk på personvernet. Historiene blir kommentert underveis. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jo, nå skal du høre. Jeg har så veldig lyst til å kjøpe ennå finere julegaver til søte snille uegoistiske meg selv (og kanskje mine nærmeste), og vil derfor gjerne selge telefonen din for deg med god fortjeneste. Fortjenesten skal gå til gode formål som ennå flere plastleker til ungene som har alt for mye fra før og ikke minst ennå flere gråimporterte blyfylte elektronikkprodukter til snille gode sympatiske meg selv. Kanskje til og med en telefon som jeg kan bruke med moralen og æren i behold. Gi meg et vink når jeg vinner så får du adressen på PM. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kan ikke påberope meg hverken en trist rørende historie eller et skrikende behov. Så jeg vil nok aldri vinne hverken Norske Talenter eller Idol, men jeg skal ikke si nei hvis noen vil gi meg en iPhone. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Har ikke noen direkte tåredryppene historie jeg heller, men datteren min fikk ødelagt sin iPhone 5 i går. Hun ble selvfølgelig trist, så jeg må prøve å skaffe henne noe lignende som ikke koster meg skjorta. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg har ikke "smart"telefon og har aldri eid noe fra Apple. Det er så trist å måtte være hjemme for å sjekke siste nytt på FB. Hvis jeg får telefonen så lover jeg på tro og ære at jeg skal sette meg på trappa og spille Candy Crush minst 1 time om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg føler meg revet mellom omsorg og coolness.Vinneren utropes klokka åtte i morgen tidlig. Jeg hadde egentlig ventet meg noen som ville ha telefonen og selge den på svartebørsen slik at far skulle få råd til levertransplantasjon, men den kommer kanskje i natt når melankolien tar overhånd. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Diskusjon har allerede en tråd for å gi vekk brukt datautstyr, men å gi vekk brukte mobiler eller nettbrett er nytt. De fleste har vel noe gammelt som de ikke har samvittighet til å makulere. Gjenbruk er bedre miljøvern enn gjenvinning. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg vil ha telefonen for å selge den på svartebørsen så far skal få råd til levertransplantasjon 2 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Soga om den unge herren med telefon på hell: Ein ung forumssersjant hadde ein gong ein iPhone 5 som han i sitt kvardagskalas forvitra ned på asfaltens mørke grunn. Telefonen vart brått sjuk. Til tross for å verte innsmurd med kjærleik og omsorg, måtte den akk ein vond dag takke for seg. Likevel smilte livet, då forumsoffiser Tom hadde ein beslekta telefon til ein i naud. Han ville donere ei stemme til den stemmelause, pusta liv i den sunkne sjel, lyse opp skuggane, vise korleis lagnaden aldri sviktar. Denne mann, han ville vere ein messias kledd i avatar. Og den unge herren? Ja, det var meg. Endret 7. desember 2015 av ZenCo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Snufs... Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Har en gutt på 12 år i huset, som i 2012 fikk en Galaxy Young i julegave.. Denne har fulgt han i tykt og tynt siden da, å var faktisk hans første telefon, da vi mente det var en passende alder å få en telefon.. Nå har denne dessverre dukket under å tatt kvelden. Han bruker pr nå min gamle utdaterte Galaxy S2, som har delvis ødelagt skjerm.. Skulle gjerne kjøpt han en ny telefon til han nå, men med jula på trappen å en familie på 6 med 1 inntekt så er det bare å glemme dette.. Vet i hvertfall om en gutt som ville blitt strålende fornøyd med en ny IPhone... Lenke til kommentar
kampfrosk Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 I dag, da jeg sto opp, hørte jeg leven utenfor inngangsdøra mi. Jeg mente jeg gjenkjente lyden som kattejammer og dro med meg ei bøtte med kaldt vann fra vaskerommet. I det jeg åpner døra, spent sikker på at jeg kan krysse av for nok ei skremt katte, må jeg reversere det allerede påbegynte dommedagsangrepet mitt. På trappa sitter det nemlig en liten figur ikledd rød drakt. - En liten nisse. Den lille nissen satt og gråt. Han hadde fått en beskjed sent i november om at teleksen hans gikk ut på dato, og at nærmere beskjeder fra han på Nordpolen ville komme på mail. Den lille nissen visste ikke sin arme råd. Hadde jeg hatt en mobil i reserve, så skulle han fått den. Dessverre har jeg ikke det. Men om du sender 'epleskrotten' til meg, så skal jeg stappe den i grøtbollen og slenge den ut på trappa. Bøtta med vann hadde jeg dog fortsatt og nissen blei våt han, men jeg tror jævelen returnerer. Jeg hørte han mumler noe om hevn i det jeg lukket lokket på papiravfallsbøtta... Nevnte jeg at han var laga av dorull? God jul! 1 Lenke til kommentar
Brew Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 VELG MEG,VELG MEG!! (he,he) Tar den gjerne. Bare for å teste ios,før jeg gir den videre. Så blir det kansje iphone neste gang jeg skal kjøpe nytt... Det i seg selv må vel være tåredryppende nok i massavis..eller? Hvis ikke så må du i det minste synes synd på meg for at jeg aldrig har eid og brukt en iphone. Du må jo være enig i at det er på tide? Og når vi først er i gang,så kan du like godt gi så det monner og sende meg din Iphone6... P.S. Fant ikke tåredryppende smilefjes 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Eg hadde ein Samsung S3 i nokre år, før han endeleg ein dag ikkje ville ladde. Dette er tre månader sidan. Eg gjekk så på Finn for å kjøpe ein Samsung S4. Eg betalte 1400 kr for han, men eg vart svindla. Telefonen har øydelagt antenne, så det går ikkje an å verken ringe, sende SMS eller bruke mobilnett. No har eg eit telefonabonnement med binding på 300 kr i månaden, men ingen telefon til å bruke det på. Eg er student og har ikkje råd til ny telefon. Om eg hadde fått iPhonen din, så hadde eg blitt svært glad for det! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dette blir litt kleint, hadde ikke ventet så mye respons. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dette blir litt kleint, hadde ikke ventet så mye respons. Går ut fra at du skjønner at mitt innlegg var ment å være litt spøkefullt. Jeg har jo minst en godt fungerende telefon allerede. Håper du finner noen som virkelig trenger den Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Håper du finner noen som virkelig trenger den Tror det blir vanskelig på et anonymt forum der alle kan påstå alt uten at man får sjekket om det er sant. Håper det samme jeg også, men har mine tvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dette blir litt kleint, hadde ikke ventet så mye respons. Går ut fra at du skjønner at mitt innlegg var ment å være litt spøkefullt. Jeg har jo minst en godt fungerende telefon allerede.Håper du finner noen som virkelig trenger den Alt OK, Var ikke rettet mot deg. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Endret 8. desember 2015 av Jod-R Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kan du ikke høre om disse vil ha den? Sikkert noen der ute som virkelig trenger det.. http://fattighusetoslo.no/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå