Fjelljenta85 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er på jakt etter ny tlf, og har pr i dag samsung s4 active. Trenger en tlf med godt kamera, har kun hatt samsung/android. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Makspris og bruksområder er alltid lurt å nevne for at vi skal kunne gi anbefalinger. Se denne tråden for hvordan lage en god post. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kan absolutt anbefale Galaxy S6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg synes de fleste premium-telefoner er for store. Xperia Z3C/Z5C og iPhone 6S er mer passende for mitt behov. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Str på compact modellene er mer håndterlig ja, men forskjellen på S6 og 6S er marginale http://www.phonearena.com/phones/size/Apple-iPhone-6s,Samsung-Galaxy-S6/phones/9501,8997 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Av de 3 du nevner har S6 best kamera, med iPhone 5S på andre plass. Derimot har S5 best batteritid. Med 5S på andreplass. iPhone 5S er mest lommevennlig. Om pris betyr lite, ville jeg ha gått for en S6, men vær klar over at batteritiden er nokså dårlig. Den er derimot veldig bra på alt annet. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Må nesten bestemme deg for OS først, begge har sine fordeler. Jeg ville dog tatt en titt på z5 Compact om det ble android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå