AfterGlow Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dro nylig sløret av sin ThinkPad Yoga P40.Lenovo lanserer nettbrett-PC med masse krutt Lenke til kommentar
Belgron Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 P40 er en 14" mobil arbeidstasjon basert på Yoga. Denne har også Onelink tilkobling for "docking". (Lading og skjerm/usb-replikator i samme eksterne boks). Denne boksen bruker ikke DisplayLink-software for å virke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) * Endret 7. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Belgron Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Lenovo har også lansert en P50 (15") som ikke er basert på Yoga, men kan leveres med opptil 3K-skjerm. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Brett-PC uten fysisk tastatur mener jeg er veien å gå. På samme måte som mobiltelefonene etter hvert sluttet med fysisk tastatur. Man kan heller ha et tastatur dockingstasjon med ekstra batteri for koble til mot en Brett-PC. Endret 7. desember 2015 av DJViking Lenke til kommentar
Belgron Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Brett-PC uten fysisk tastatur mener jeg er veien å gå. På samme måte som mobiltelefonene etter hvert sluttet med fysisk tastatus. Man kan heller ha et tastatur dockingstasjon med ekstra batteri for koble til mot en Brett-PC. Enig med deg her. Lenovo har laget en slik maskin du bare kan "sette i en tastaturbase" med ekstra batteri og fysisk tilkobling. Jeg har testet en Helix og liker tanken. http://shop.lenovo.com/no/no/tablets/thinkpad/thinkpad-helix/ Det er en hybridmaskin som er litt "tjukk" da den er ganske kompakt men har mulighet med nye prosessorer osv. Utfordringen med slike maskiner (i motsetning med bluetooth-tastaturer) er at batteripakken i "dockingen" kan plutselig slutte å virke (må resettes om den går tom for strøm). Uheldigvis, så har den ikke det som skal til (enda) for å fungere som en bedrifts-pc. Jeg tror denne er for dyr for forbrukere. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 M500M blir hverken fugl eller fisk spør du meg, mye bedre enn integrert grafikk men dog ubrukelig til alt som ikke er lavoppløst grafisk arbeid.... dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg