Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

G-punkt massasje

Løgn

Anbefalte innlegg

Jeg gir vanligvis jentene g-punkt massasje på et eller annet tidspunkt under sexakten, og resultatet er vanligvis eksplosivt. Men noen ganger har jeg møtt på jenter som aldri har opplevd en slik vaginal orgasme, og de har nesten ikke skjønt hva som skjer. Dette gjelder også godt seksuelt erfarne damer.

Hvor vanlig er det at gutta utfører g-punkt massasje? Er det vanlig å kunne det, eller tilhører det sjeldenhetene? For meg er det hvertfall vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i alle fall mange som tydeligvis ikke har peiling på hva de driver med, eller tror at inn/ut er det eneste som gjelder.

Tror enda ikke det har hent at ny partner ikke har sagt noe sånt som: "Hva gjør du med meg, jeg får nesten aldri orgasme med andre"

(Og ja, jeg masserer også G-punkt)

Lenke til kommentar

Ja, jeg hører så klart ofte at jeg er den største og beste, og at de aldri har opplevd g-punkt massasje. "Hva gjør du med meg?" er vanlig ja.

Jeg tror naturligvis ikke på at jeg er den største og beste. Men jeg vet at de ikke faker orgasmen fra g-punkt massasjen. Hvorvidt de lyver når de sier at de ikke har opplevd det før er en annen sak. Men jeg ser ikke helt hensikten i å lyve om det.

Uansett, tenkte å få det på det rene. Jenter er veldig velkommen til å besvare spørsmålet!

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Ja, det er vanlig at jeg får g-punkt massasje, tror ikke jeg har møtt på noen som ikke har utført det. Jeg har også sagt til noen "Oi, det var første gang" for at de skal føle seg bedre og fortsette med det. 

Anonymous poster hash: 784d0...5e3

For meg holder det å se reaksjonen det produserer. Hvis jeg bryr meg om damas nytelse (som er selve poenget med g-punktmassasje) så vil effekten i seg selv være nok. Når dama velger å lyve for å få meg til å fortsette, så virker det heller manipulerende.

Det er greit å si at de liker det. Men å si at de ALDRI har vært borti det før, er unødvendig - så lenge det ikke er sant.

På samme måte blir jeg skuffet og mister litt respekt for damer som sier jeg er den største eller beste de noen gang har hatt. Dette er åpenbart løgn med mindre dama er svært ung eller svært uerfaren. Igjen, det går fint an å skryte av sin partner uten å åpenlyst lyve om at det er den beste sexen man noen gang har hatt. Å si noe sånt er heller lite oppfinnsomt, tydelig manipulerende, og svært gjennomsiktig.

Dette er vel en tråd der det er på sin plass å skrive "prove it or it didn't happen" :xmas:

Prove what? Dette er ikke en skrytetråd. Jeg mistenker at g-punktmassasje omtrent alltid finner sted så fremt mannen i det hele tatt fingrer dama. Og jeg tror ikke fingring er særlig sjeldent. Derfor tror jeg heller ikke g-punktmassasje er sjeldent. Men det er en mismatch mellom hva man kan resonnere seg til, og hva mange damer forteller. Derav spørsmålet på et forum hvor folk kan svare anonymt, og svaret ikke påvirker en partners innsats ved neste anledning.

Hvis du vil lære teknikker så er det vel mer riktig å si "google it" eller "prøv deg frem" :)

Lenke til kommentar

Ja, det er vanlig at jeg får g-punkt massasje, tror ikke jeg har møtt på noen som ikke har utført det. Jeg har også sagt til noen "Oi, det var første gang" for at de skal føle seg bedre og fortsette med det. 

For meg holder det å se reaksjonen det produserer. Hvis jeg bryr meg om damas nytelse (som er selve poenget med g-punktmassasje) så vil effekten i seg selv være nok. Når dama velger å lyve for å få meg til å fortsette, så virker det heller manipulerende.

Det er greit å si at de liker det. Men å si at de ALDRI har vært borti det før, er unødvendig - så lenge det ikke er sant.

På samme måte blir jeg skuffet og mister litt respekt for damer som sier jeg er den største eller beste de noen gang har hatt. Dette er åpenbart løgn med mindre dama er svært ung eller svært uerfaren. Igjen, det går fint an å skryte av sin partner uten å åpenlyst lyve om at det er den beste sexen man noen gang har hatt. Å si noe sånt er heller lite oppfinnsomt, tydelig manipulerende, og svært gjennomsiktig.

Jeg tror det er relativt normalt både for menn å kvinner å ta en hvit en som at de er den beste de har hatt i senga, osv. Det er jo også relativt normalt for kvinner å fake orgasmer. Ingen av delene er greit, men sånn er det jo bare :)

Lenke til kommentar

Dette er vel en tråd der det er på sin plass å skrive "prove it or it didn't happen" :xmas:

Prove what? Dette er ikke en skrytetråd.

Neivel da ;)

Jeg gir vanligvis jentene g-punkt massasje på et eller annet tidspunkt under sexakten, og resultatet er vanligvis eksplosivt. Men noen ganger har jeg møtt på jenter som aldri har opplevd en slik vaginal orgasme, og de har nesten ikke skjønt hva som skjer. Dette gjelder også godt seksuelt erfarne damer.

Lenke til kommentar

Ok, jeg kommer til å anta at det stort sett er løgn når jenter sier at de aldri har opplevd det. Spesielt når samme jenta også sier at jeg er den største eller beste de har hatt. Og spesielt hvis de også er erfarne.

Den harde realiteten er vel at ingen vanligvis er mer spesielle enn andre, og det meste som kommer ut av folk er manipulerende bullshit for å oppnå ønsket atferd.

Er jeg for kynisk?

Lenke til kommentar

Jeg pleier kun å gi det med fingeren under forspillet, men ikke veldig lenge.

Hvor lenge pleier dere å holde på med dette? Når kommer orgasmen Blir veldig fort sliten i fingeren av den bevegelsen inni musa.

Når skal sies pleier vi å avslutte med henne på magen og en vibrator på klitoris mens jeg støter bakfra til hun kommer. Man skal vel treffe g-punktet fra denne posisjonen, men usikker på om jeg er lang nok.

Anonymous poster hash: 2fa4f...650
Lenke til kommentar

Jeg pleier kun å gi det med fingeren under forspillet, men ikke veldig lenge.

Hvor lenge pleier dere å holde på med dette? Når kommer orgasmen Blir veldig fort sliten i fingeren av den bevegelsen inni musa.

Når skal sies pleier vi å avslutte med henne på magen og en vibrator på klitoris mens jeg støter bakfra til hun kommer. Man skal vel treffe g-punktet fra denne posisjonen, men usikker på om jeg er lang nok.

Anonymous poster hash: 2fa4f...650

Går ut i fra at du er lenger enn 2,5cm ish ?

Lenke til kommentar

Jeg pleier å gjøre det også. Veldig gøy når det funker med penis, men hvis ikke, så er det bare å ta ibruk fingrene. Hun jeg er sammen med nå er veldig glad i sex men har hatt få partnere og til tross for at hun har onanert mye, også med leketøy, så har hun tidligere bare fått klitoris-orgasme. De fleste mannfolk er vel egoistiske eller uvitende. Klarte å gi henne både g-punktsorgasme og livmorhalsorgasme med både fingre og penis :)

Lenke til kommentar

Går ut i fra at du er lenger enn 2,5cm ish ?

Kan være en god del lengre inn. Gjerne 4-5cm eller tom lengre. Som oftest føles den "ruglete" eller "rillete". Du kan også variere bevegelsen med fingeren. Trenger ikke gjøre "kom her" bevegelsen hele tiden. Du kan også f.eks gli fingeren inn og ut (mye mindre krevende), men legge press på g-punktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...