Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Noen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott gatebilde, der den spesielle blåfargen setter tonen. Så bra at du fikk med potensielle kunder utenfor; dette er vel fortsatt en type butikk der damer er de som dropper innom.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fin dokumentasjon i dette gatebildet. At et bånnkutt kunne gitt diagonale linjer mellom kortside og langside som igjen skaper ekstra spenning i bildet skal vi vel ikke trepe alt for hardt på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke butikk for meg dette, men et godt bilde er det allikevel. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ett fargerikt og artig bilde av garnbutikken og dens potensielle kunder Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Du har fått til et veldig bra utsnitt, skjønte ikke helt poenget med et bånnkutt. Nydelig farge på huset, fikk nesten lyst å gå inn og bli inspirert til å strikke igjen. Ja, jeg har strikka en god del i mitt liv. Fikk en kjæreste også via strikkinga mi (han trakka en strikkepinne rett igjennom fotbladet...vi var på studenthyttetur...det ble litt styr kan du si) jeg lurer på om han fremdeles har pinnen, vet han hadde den i toalettmappa si ei stund. Spora visst litt av her jeg! Flott bilde Alec! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Trond Olav , Roar , Ragnar , Rolf og Helene !!!!! De er flinke til å lage fargerike fasader på butikkene , ellers er det mye grå og skitten stein fasadene består av.Gjorde et kutt i bånn og korrigerte tønneforvrengning i v2 ,det utgjorde en tydelig forskjell. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg