Spillredaksjonen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Se hvilke sporty premier vi deler ut i dag.KONKURRANSE: Vi har åpnet dagens luke i kalenderen Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Uh, karer, jeg er ganske sikker ingen av svarene er rette på spørsmål 1. Kanskje hvis dere forandrer landet det spørres om... Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Uh, karer, jeg er ganske sikker ingen av svarene er rette på spørsmål 1. Kanskje hvis dere forandrer landet det spørres om... Er du helt sikker på det? 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Blir sliten bare av å se sportsspill... Lenke til kommentar
Shibasu Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Uh, karer, jeg er ganske sikker ingen av svarene er rette på spørsmål 1. Kanskje hvis dere forandrer landet det spørres om... Er du helt sikker på det? Han har forsåvidt et poeng. Det mangler en "Superstar" blant et av svarene Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Uh, karer, jeg er ganske sikker ingen av svarene er rette på spørsmål 1. Kanskje hvis dere forandrer landet det spørres om...Er du helt sikker på det? Han har forsåvidt et poeng. Det mangler en "Superstar" blant et av svarene Jeg skal hjelpe dere litt: Dere blander hva spillserien tidligere het, og hva PES var kjent som i USA Lenke til kommentar
Shibasu Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Uh, karer, jeg er ganske sikker ingen av svarene er rette på spørsmål 1. Kanskje hvis dere forandrer landet det spørres om...Er du helt sikker på det? Han har forsåvidt et poeng. Det mangler en "Superstar" blant et av svarene Jeg skal hjelpe dere litt: Dere blander hva spillserien tidligere het, og hva PES var kjent som i USA Ja, en ny kritisk gjennomgang av wiki'en avslørte det. Så da har jeg i tillegg svart feil xD Lenke til kommentar
Victorius Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Når kommer forrige ukes vinnere ut? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Følger du oss ikke på Snapchat? Kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå