Gå til innhold

Nokia 7600

max-

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt runt på nettet etter en ny telefon å har havnet opp med E 700 og 7600.

Synes begge er kejmpe kule, men 7600 har masse minne å mange funksjoner + at den er en G3 telefon.

Hvilken synes dere er kulest/Best?

Vet noen når 7600 kommer? Skal til thailand rett før jul, lønner det seg å kjøpe der? Men har litt lyst til å få den før jeg reiser da...

MAX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da får jeg nok ikke kjøpt den her i Norge før jeg drar da... Så hvordan er det å kjøpe den i thailand? Har hørt noe om at man kan flache telefonen til norskt programvare? Hvordan funker dette? er det dyrt? Hvor må man gå?

Hvor masse vil du tro at denne mobilen vil koste?

Hadde planer om å filme å ta bilder i Thailand men da blir vel disse fjærnet når den flaches da? (Egentlig ikke så farlig siden jeg har med videokamera, men alika vel...)

Takker for hjelpen.

MAX

Endret av max-
Lenke til kommentar

jeg ville valgt 7600,,,

men som på sx1, så er jeg litt skeptisk til tasteoppsettet,,

og mener at nokia har hermet etter siemens! :gretten:

men når det er sagt, så erjo også e700 et bra alternativ,,

den er stilig men mangler noen viktige funksjoner som blåtann og epostklient ( ja jeg vet du kan laste ned et java program så du får det)

men synes at e700 blir en litt mer "design mobil" som det passer å dra opp av jakken å "briefe med"

Lenke til kommentar

Å dette er så vanskelig! Har altid ønsket meg en klapp telefon, men så så jeg plutselig 7600 og nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre... Takk for tipsene.

Tror jeg faktisk heller litt mot 7600 siden den kan så masse og så er den jo klar for det fremtidige nettverket G3, men trenger men egentlig det?

Vil egentlig ha en grei bildetelefon som kan en del praktiske ting og helst kunne sette blidet av personen sammen med nummeret... noe E 700 ikke kan.

MAX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...