Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 slakter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott portrettert slakter i sine rette omgivelser , på min skjerm synes jeg at v1 ble den beste . Mvh Alec. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Henger meg på Alec, V1 ble det beste bildet. Det ble stilig med innramming av kjøtt på en måte Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Her velger jeg etter min smak V2 med masse rødt kjøtt som forståsegpåerne sier at vi helst ikke skal eta så mye av. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Lenge siden vi hadde tilsvarende slakterbutikker her på berget. På min skjerm er V2 best. Og for ordens skyld, et fint fortellende bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Flott bilde med gode farger. Likte både V1 og V2 :-) Er forøvrig alltid litt skeptisk til sånne åpne kjøttmarkeder... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 En vegetarianer vil vel føle vemmelse av å se dette motivet, men fototeknisk må en vel kunne si at det er ett fint bilde av slakteren og sjappa hans. V2 for meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Takker for respons! Mener jeg har for lys skjerm, men det må være nogenlunde innenfor likevel, etter tilbakemeldingene å dømme. Var redd jeg dermed skulle ende opp med for mørke bilder.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 V2 var best på min skjerm også. Flott bilde og mobilkamera på nyere tlf er jamen blitt bra! Kanskje så det omtrent slik ut her til lands i gamle dager før plastikkinnpakningen gjorde sitt inntog. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg