mrhw Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hei. Trenger litt hjelp med hjemmekinoanlegget mitt. Det er ganske gammelt (uten hdmi. har kjøpt det brukt), men jeg opplever god lyd. Det er nå koblet til med audio optic out på TV. (Samsung ue46b6000). Jeg bruker egen bluerayspiller. Men jeg kunne tenke meg å kalibrere anlegget med de medfølgende hodetelefonene og dvd-en. Da må jeg vel bruke den innebygde DVD spilleren? Skjønner ikke hvilke innganger/utganger jeg skal bruke. For bilde kan jeg kanskje bruke s-video utgangen på spilleren, men har ikke tilsvarende på TV. Det er to små innganger på tv( mini-Jack størrelse). Er det til lyd og bilde? Kan noen hjelpe meg med å forklare hva slags overganger/kabler jeg må kjøpe for å få "bose DVD spilleren" koblet til... For det er vel det som skal til for å kalibrere?? Tusen takk. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Du kan lese om det i manualen her. starter på side 19: http://worldwide.bose.com/axa/assets/pdf/owner_guides/HomeTheatre/ls18_install.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå