Gjest medlem-141789 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Nrk viser sitt sanne jeg:http://www.nrk.no/urix/terroren-i-europa-rammet-oftere-for-1.12671503 Wow, bare wow. Her viser nrk virkelig sitt sanne jeg. Her er ett sitat om ideologisk terror "enten høyreekstremisme eller folk som ville ha revolusjon". Det de mener her, men som de ikke sier, er venstreekstrem terror. I europa har det vert hundrevis av terroraksjoner fra folk som ønsker en venstreorientert revolusjon, enten for å skape kommunisme eller en annen form for umulig utopi. Her ser vi virkelig nrk skinne gjennom ordene, som den venstreekstremistiske ekle organisasjonen de virkelig er. Der røyk tv for meg. Alt så lenge den journalisten mister jobben. Det verste er at såkalt høyreekstrem terror i virkeligheten er ultranasjonalisme, noe som ikke har noe med ideologi å gjøre, men tribalisme, som folk uansett ideologi kan føle. Greit, venstreorienterte ønsker som oftest å erstatte tribalisme, med en kjønnstribalisme og minoritetstribalisme, samt å ødelegge tribalismen blant nasjonen, men det er en ideologi i seg selv. Separat fra resten. Endret 6. desember 2015 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 hjelpes... Dei nemner spesifikt venstrevridde grupper, 2 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 hjelpes... Dei nemner spesifikt venstrevridde grupper, Kan gi meg eksempler? har aldri hørt om venstrevridde ekstremister... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Kan jo sitere fra artikkelen: "Venstreekstreme bevegelser som Den Røde Arme-fraksjonen (RAF) i Vest-Tyskland og De røde brigader i Italia skapte frykt innad i landene. Det gjorde også høyreekstreme grupper." Videre så er overskriften feil. Det står: "Nrk nevner kun såkalt høyreekstrem terror [...]" I listen er det flere organisasjoner som ikke blir nevnt som høyreekstreme. For å nevne et eksempel fra listen. Abu Nidal-organisasjonen var en palestinsk venstreorientert terrororganisasjon. Kanskje litt lurt å sjekke opp i hva man herjer rundt seg av oppgulp, med mindre man ikke satser på at andre sjekker opp i det man skriver. 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) hjelpes... Dei nemner spesifikt venstrevridde grupper, Kan gi meg eksempler? har aldri hørt om venstrevridde ekstremister... Det har vert hundrevis av venstreekstreme organisasjoner som har drevet terrorisme i Europa. Særlig på på 60 og 70-tallet. Videre har du venstrevridde totalitære partier som har myrdet eller på kunstig vis ført til kanskje 100 millioner unaturlige dødsfall. Alt for å skape umulige utopier. Videre har du eksempelvis Soviet som på kunstig vis førte til at kanskje 5 mill Ukrainere døde av sult, kun for å stoppe Ukrainsk nasjonalisme og rop om uavhengighet. Det blir kalt holodomor. Endret 6. desember 2015 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Kan jo sitere fra artikkelen: "Venstreekstreme bevegelser som Den Røde Arme-fraksjonen (RAF) i Vest-Tyskland og De røde brigader i Italia skapte frykt innad i landene. Det gjorde også høyreekstreme grupper." Videre så er overskriften feil. Det står: "Nrk nevner kun såkalt høyreekstrem terror [...]" I listen er det flere organisasjoner som ikke blir nevnt som høyreekstreme. For å nevne et eksempel fra listen. Abu Nidal-organisasjonen var en palestinsk venstreorientert terrororganisasjon. Kanskje litt lurt å sjekke opp i hva man herjer rundt seg av oppgulp, med mindre man ikke satser på at andre sjekker opp i det man skriver. Jeg sluttet å lese etter den setningen jeg siterte, så jeg fikk ikke med meg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå