mrdalland Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Har en sub som spiller mye svakere enn den skal. Kommer en rar lyd fra den også. Jeg trodde den var sprengt så jeg byttet element. Da funket den i noen minutter men så ble den bare dårligere og dårligere. Kan det være forsterkeren det er noe gale med? Suben funket helt fint før, det skjedde bare helt plutselig. Noen forslag? Sub : Polk audio 12" Forsterker: JBL gto-751ez Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Har en sub som spiller mye svakere enn den skal. Kommer en rar lyd fra den også. Jeg trodde den var sprengt så jeg byttet element. Da funket den i noen minutter men så ble den bare dårligere og dårligere. Kan det være forsterkeren det er noe gale med? Suben funket helt fint før, det skjedde bare helt plutselig. Noen forslag? Sub : Polk audio 12" Forsterker: JBL gto-751ez Vanskelig å si uten mere info, men jeg setter en tier på at det har med strømtilførsel å gjøre... Noe som har gjort at du har ødelagt elementet. Ta ut elementet og mål motstanden (ohm)på spolen(e). Lenke til kommentar
mrdalland Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Målte motstanden på alle kabler og spoler, alt så bra ut Endret 8. desember 2015 av mrdalland Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Målte motstanden på alle kabler og spoler, alt så bra ut Hvor mye målte du over spolene til sub da? Uten noe tilkoblet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå