Gå til innhold

Noen som har nyeste iPod'en ?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan nyeste iPod funker med Windows.

Når man plugger i med enten firewire eller usb, kommern opp som egen disk i My Computer eller må man bruke iTunes eller annen programvare? Og for at den skal komme opp som en disk, trenger man i såfall eksta drivere?

Og, er det noen som vet om det kommer en ny iPod versjon i overskuelig fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den "gamle" versjonen (V.1.0) kommer i hvert fall opp som en egen disk, uten at en trenger noen drivere overhodet. Bare å overføre de filene en vil som en hvilken som helst harddisk. Kan ikke tro det skulle ha blitt noe annerledes i de senere versjonene.

På spørsmålet ditt om det kommer noen ny iPod i overskuelig framtid er svaret ja. Apple kommer med nyere modeller oftere enn enkelte skifter undertøy. Uten at det nødvendigvis er så stor forskjell mellom hver modell av den grunn. Det har vært snakk om at det skal komme en modell med bluetooth en gang i framtiden, uten at jeg vet hvor sanne de ryktene er.

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro at den neste modellen av ipod(kansje annet navn) eller en i nærmeste fremtid har fargeskjerm og støtte for video. Det kommer stadig flere multimedia spillere på markedet og Apple kan ikke bare stå og se på.

Update: Ja ipod-en kommer opp som en egen disk.

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Hmm, hvis den kommer opp som egen disk hvorfor kan man ikke da bare bruke windows copy/paste og legge de inn på iPod'en?

Kan man da ikke lagre noe som helst annet enn musikk på den?

Som sagt den kommer opp som en egen disk. Du kan lagre hva du vil på den. Men dersom du vil overføre musikk som kan spille av i selve iPod'en må du bruke et program for å overføre musikken. Har vel noe med å gjøre at iPod'en er en dum enhet som ikke greier å søke opp musikken selv, men er avhengig av spillelister for å finne den. Det er disse spillelistene programmet lager, i tillegg til å overføre musikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...