smort1 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Blackhawk! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Stilige linjer og fin farge! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Stilig bilde. Denne var skikkelig tøff i trynet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Fantastisk fine farge, og design som er ekte amerikansk på sitt beste; de har jo senere slitt med dette, sammen med asiatisk bilproduksjon, og måttet ty til vårt kontinent, for å få funksjon og utseende til å bli godvenner. Godt sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott portrettert amerikaner ,med fin farge og masse krom. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Særpreget design på disse. En salig blanding av stilelementer. Mer interessant enn pen, synes jeg, men skjønner at blikket fenger en med blikk for motiver Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Litt av et råglis på den der. Tror jeg ville kutta en drøy cm. i topp og klona vekk nabo'n til venstre. Tror faktisk jeg også ville "blacka" ut rundt den i tillegg og kanskje lagt til litt i samme farge nede. Men det er kanskje bare meg som lager slike bilbilder? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Superstilig må være rette uttrykk her. Flott bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Stilige linjer og fin farge! Takker, Helene! Stilig bilde. Denne var skikkelig tøff i trynet Mvh. Rolf Takker, Rolf! Fantastisk fine farge, og design som er ekte amerikansk på sitt beste; de har jo senere slitt med dette, sammen med asiatisk bilproduksjon, og måttet ty til vårt kontinent, for å få funksjon og utseende til å bli godvenner. Godt sett. Takker, Trond Olav! Flott portrettert amerikaner ,med fin farge og masse krom. Mvh Alec Takker, Alec! Særpreget design på disse. En salig blanding av stilelementer. Mer interessant enn pen, synes jeg, men skjønner at blikket fenger en med blikk for motiver Takker, Lassern! Litt av et råglis på den der. Tror jeg ville kutta en drøy cm. i topp og klona vekk nabo'n til venstre. Tror faktisk jeg også ville "blacka" ut rundt den i tillegg og kanskje lagt til litt i samme farge nede. Men det er kanskje bare meg som lager slike bilbilder? Roar Takker, Roar! Ser hva du tenker på, ja... Superstilig må være rette uttrykk her. Flott bilde. Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 stilig bilde med stram komposisjon som er veldig flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 stilig bilde med stram komposisjon som er veldig flott! Takker, Tove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg