lasse_hansen87 Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Hei du, tusen takk for masse nyttig info =) Nå har jeg bestemt meg, valget ble Prepar3D gitt, etter å ha lest masse her, sett klipp, så ble det Prepar3D.. Håper jeg blir fornøyd med valget =) Skal sjekke dem linkene du gav, og se om jeg finner noen airbus fly som er detaljerte til Prepar3D =) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Lykke til! Hold oss oppdatert om hvordan det går Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Lykke til! Hold oss oppdatert om hvordan det går For å si det slik, har nok en del å sette meg inn i.. Når jeg først fikk det opp i lufta gikk det ganske fort ned igjen Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Er du på jakt etter en fysimulator eller et spill? Hvis du er på jakt etter en flysimulator bør du sjekke ut X-Plane. Det finnes også en ganske bra fri simulator som heter flightgear. Hvis du er på jakt etter et flyspill kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Siste flyspillet (helikopter egentlig) jeg spilte var HIND Hind er forøvrig et spill jeg savner en remake av... hysterisk god underholdning da det kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå