Rustymagus Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Level 5 er i gang med oppfølgeren til det kritikerroste rolespillet.Vakre Ni No Kuni får en oppfølger Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Det er nesten ingenting i spillverdenen jeg har ønsket meg mer enn et gjensyn med Ni No Kuni, som var det beste spillet forige generasjon for min del, så det var en tilnærmet euforisk opplevelse da traileren og annonseringen av Ni No Kuni II: Revenant Kingdom dukket opp i går. Samtidig tør jeg ikke annet enn å forholde meg til det med en del skepsis. Spesielt hvis Studio Ghibli og Joe Hisaishi ikke er med på laget i det hele tatt. Historien i Ni No Kuni var jo også rimelig avsluttet, så er spent på å se hvordan de klarer å lage en ny historie med samme sjarm, og uten at det føles som en dårlig kopi. De har så mye å leve opp til.Håper de løser det på en god måte. Lite som ville være bedre enn det. Endret 6. desember 2015 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Nå har jeg higet så lenge etter Xenoblade Chronicles X og endelig fått det i hus, så jeg tenkte at nå kan jeg være fornøyd en god stund. Så ble dette annonsert like etter, og hypen kicket hardt inn igjen. Skal man aldri bli fornøyd? xD Jeg synes det er overraskende og trist at Studio Ghibli ikke er med på oppfølgeren. Mye av sjarmen med det første spillet kom utvilsomt fra deres karakterer og design. Likevel har jeg stor tillit til Level 5 da jeg har elsket flere av deres tidligere spill. Håper at dette blir bra også. 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ni no Kuni var 10/10 i mine øyne. Når det er sagt var det mye pga. utforskningen av verdenen osv. hvor det var å løse disse mysteriene og det ukjent rundt som gjorde det såpass bra. Det var da spesielt overgangen fra "virkeligheten" og eventyrland som appellerte for min del. Jeg lurer på hvordan de legger frem historien for å klare å holde på interessen. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Et helt fantastisk spill! Dette er absolutt noe jeg ser frem til! Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ni No Kuni var mitt GOTY i 2013 og et av få spill jeg har spilt flere ganger i løpet av et år. Dette var gooooood news! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fantastisk! Kjøpte ps3 ene og alene for Ni No Kuni. I mine øyne var det 9/10. Hadde kampsystemet vært litt mindre repetativt så hadde det fått 10/10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå