john_petter Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Uvær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
inge Kvalsvik Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott bilde og flott lys. Likte dette godt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott bilde. Et solid kutt i himmelen kunne kanskje gjort seg. Tror jeg hadde tatt halve himmelen. Det går jo en å gjøre en test. Legg gjerne ut som v2 Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Takk for kommentarer :-) Versjon 2 kommer her. En besjæring jeg kansje ville gjøre til "vanlig",men denne gangen ble jeg vist veldig fasinert av en mørk og truende uværshimmel. Bra at du sa ifra Helene. Jeg synes absoulutt det gjor seg med et kutt :-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Veldig varmt og behagelig lys er med å gjøre et flott bilde, av hardt vintervær. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Dette er nydelig John Petter. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Veldig varmt og behagelig lys er med å gjøre et flott bilde, av hardt vintervær. Tusen takk for fin kommentar. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Dette er nydelig John Petter. Takker for nydelig kommentar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg