Torhild Jansen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Isdans. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det var litt spesielt! ☺ Måtte sjekke to ganger for å se hva jeg egentlig ser. Stilig med speilingen. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Det var litt spesielt! ☺ Måtte sjekke to ganger for å se hva jeg egentlig ser. Stilig med speilingen. Takker Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ett stilig dobbelmotiv. Det tok litt tid før jeg så sammenhengen Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Ett stilig dobbelmotiv. Det tok litt tid før jeg så sammenhengen Mvh. Rolf Takker Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 God ide, og spennende vinterbilde, Torhild. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 God ide, og spennende vinterbilde, Torhild. Takk - takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, enn så lenge kan husene speile seg og bare måken som kan gå på "skøyter". Absolutt OK fifty /fifty deling her. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, enn så lenge kan husene speile seg og bare måken som kan gå på "skøyter". Absolutt OK fifty /fifty deling her. Roar Takk takk Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg