GeneralVirus Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Gode gamle mspaint? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Plantegninger? Hvilket program fungerer best for plantegninger? De på www blir kompliserte/omfattende, keep it simple. Et krav er at de må skaleres, touch skjermen på kjøkken HD på 15" mens mobilen er 320 pixler bred. Takk. Jeg brukte roomsketcher.no. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Takk, den har jeg lest om (sikkert her inne) men føler det var litt mange muligheter. Jeg har arkitektens tegninger men siden det er utstrakt bruk av vinkler roter jeg meg bort... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Kan du ikke bare bruke arkitektens tegninger? Scan dem og bearbeid dem litt i Photoshop, så kan de fort se stilige ut. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 God ide, men jeg valgte en enda enklere løsning. Sønnen til en kollega går på BI som megler, han ordner via applikasjon de har på jobben. Hvis ikke det fungerer så kanskje den "integrerte" i HS3? Har sett eksempler på enkle plantegninger derfra. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg har aldri blitt venn med den "integrerte". Den var ikke særlig bra da HS3 kom, så jeg regnet med at det selvfølgelig ville bli bedre etter hvert. But no such luck. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Nei, den er ufattelig elendig... Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Er det en integrert i HS? Har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg likte det enkle snittet her, aner ikke hvor jeg fant bildet... Fermate vil nok foreslå Powerpoint, som sikkert gjør jobben. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Det der kan du tegne i hvordan tegneprogram du vil. Omså MS Paint. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det der kan du tegne i hvordan tegneprogram du vil. Omså MS Paint. Det vet vi. Men man kan også ikke bruke MS Paint, og få et bedre resultat. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Her eller her 1 Lenke til kommentar
iceanger Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 kan også kanskje nevne http://www.sweethome3d.com/ 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Takk for tips om plantegninger. Ny utfordring: Treig oppdatering av skjermbilder på iphone. 5 z-wave enheter hvor jeg har status tracking, valgt use status image - som gir std. lampe i sort eller gult. Når jeg går inn på skjermen bruker tlf. laaang tid på å tegne skjermen, tekst og grafikk kommer med en gang men statuslysene tar kanskje 1 sekund. Det er altså synlig at det er forsinkelser. Noen ideer hva jeg bør gjøre? Custom bilder eller? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Kobler du direkte til HS lokalt eller via myhomeseer? 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Direkte nå, fikk ordnet myhomeseer til slutt men bruker den ikke. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Tenkte at kanskje myhomeseer var problemet. Men da er det ikke det. Har lite erfaring med hstouch på iDevices. Regner med du har prøvd en restart, du kan også prøve å avinstallere appen og installere på nytt. Endret 12. februar 2016 av GeneralVirus Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Tenk hvis Homeseer kunne oppgradert HSTouch slik at ting som dette ble mulig... Våt drøm! Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Må det gå rundt altså? Hva er galt med opp og ned? Har du sett iPhone interfacet mitt der scrollbarene ligger, knappen er delvis gjennomsiktig og teksten som forteller hvilken lampe den gjelder ligger BAk knappen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Må det gå rundt altså? Hva er galt med opp og ned? Ser vel penere ut med et rundt hjul istedenfor kjedelig 90'talls scrollbar kanskje 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå