Rustymagus Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Og Day of the Tentacle Remastered har fått lanseringsdatoFull Throttle får spesialutgave Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Full Throttle Eit av mange gode minner frå eventyrspel på den tida. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Husker jeg hadde det men at det klikket stadig vekk så det ble aldri spilt. Får gi det en ny sjanse når det kommer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Full throttle er bra, dog med litt kjedelig kjøresekvenser, og på mange måter er det spillet som signaliserer starten på nedgangen for lucas arts adventure-spill. AtW 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Yes! Da mangler bare The Dig. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg gleder meg mest til DOTT, jeg. Mye fordi at disse nevnte kjøresekvensene på Full Throttle var noe jeg overhodet ikke satt pris på. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 JAAAA! Lykken er et av tidenes beste adventure-spill i remake Ja da mangler bare S&M Hit the Road, The Dig og de gamle Indy spillene.... Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 endelig remake av Full Throttle har ventet på dette. siden de begynte med remake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå