Dufen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/rune-oeygard-kastet-ut-fra-facebook/a/23572757/ Artikkelen er etter min mening skrevet elendig og ensidig.Men det er litt utenfor temaet.Rune Øygard er som linket til nektet tilgang til Facebook mens andre seksualforbrytere ikke er det.Hva tenker dere om dette?Min oppfatning er at han er profilert, og Facebook baserer seg på amerikanske grep ad seksualforbrytere som er kjente. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Facebook må få lov til å ha de reglene de ønsker , i dette tilfellet så ønsker de ikke at folk som har en dom på seg for sexforbrytelser ( i dette tilfellet mot et barn) skal ha lov til å ha en konto på sidene deres. Helt uproblematisk mener nå jeg. På samme måte har Steam sine regler for de som jukser og som vi må godta. Helt greit det også når vi ønsker å bruke denne tjenesten. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Helt enig, i artikkelen fremstår Øygard som om han tror at Facebook er en sosialistisk institusjon som SKAL la alle være med.Det blir litt spesielt... edit: Fra TV2: "Han vil kjempe for å få saken gjenopptatt – og for retten til å være på Facebook." Endret 6. desember 2015 av Dufen 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ganske strenge regler altså, men helt ok. Jeg har ikke så mye sympati for folk som ikke klarer å innse sine egne feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er vi som har laget en politisk plattform på en privat nettside eid av et selskap som er kjent for både brudd på personvern og sensur. Vi har mistet all vår rett til å klage, så om du vil det skal gjøre mindre vondt så må du bare smøre deg opp med Vaselin. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Heilt uproblematisk. Facebook kan stenge ute kven dei vil. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er vel litt mer problematisk at han har blitt kastet ut av fenglset allerede? 8 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er vel litt mer problematisk at han har blitt kastet ut av fenglset allerede? Ja , latterlig lav straff for slike forbrytelser... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Han savner vel å griseprate med 16 åringer. Den pedogubben har jeg null sympati for. Fulgte rettssaken daglig. Good riddance. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/slik-kaster-facebook-ut-sex-forbrytere/a/23573018/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Får skrive her som jeg skrev på facebook, handlinger har konsekvenser, for han så fikk handlingene veldig få konsekvenser i det offentlige, men det å være utestengt fra facebook er tydeligvis en av de. Jeg er en av de som har gjort noen dumme ting, og må ta ansvar for disse, og jeg mener det er noe alle som med fult overlegg har gjort dumme ting også må gjøre. Handlinger har konsekvenser, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Rune har inngått en hemmelig avtale med den femte statsmakt om å erstatte hullet som oppstår hvis det går så langt at vi mister yndlingsmullahen Krekar. Det blir ikke til å holde ut, hvis vi ikke kan ha noen spesielle nasjonale kjæledegger som kan pusses støvet av når tilværelsens uutholdelige lettvintheter presser seg på, og ikke en gang rause doser knark kan frata oss minimums vettet som kreves for å opprettholde skinnet av at vi er alle sammen ikke er like sprø som knekkebrø Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Rune har inngått en hemmelig avtale med den femte statsmakt om å erstatte hullet som oppstår hvis det går så langt at vi mister yndlingsmullahen Krekar. Det blir ikke til å holde ut, hvis vi ikke kan ha noen spesielle nasjonale kjæledegger som kan pusses støvet av når tilværelsens uutholdelige lettvintheter presser seg på, og ikke en gang rause doser knark kan frata oss minimums vettet som kreves for å opprettholde skinnet av at vi er alle sammen ikke er like sprø som knekkebrø http://www.wisdomofchopra.com/ ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Sorry, har ikke mulighet til avsetting av minimusvettet nuh, holder på å bli lobotomert av NRK, som har kokt syltynn underholdnings buljong ut av det faktum at "det er typisk norsk å gå på ski". Vi har bedekket alt av paller I helgen, med steinharde norske gjennomprylte idrettsstjerner, og ingen har til nå nevnt ett eneste kvekk om at dette er ett gigantisk internt kretsmesterskap, men de lurer ikke meg, jeg ser at northug ser litt småkvalm ut der han legger bånd på seg for ikke å overdrive hastigheten I skisporet. Dette skal vare helt til barnetv starter, og dessuten er alle programlederne på 100%, minst .. litt skal man ha igjen for strevet Og dette skal vare hele vinteren, om vi så må tappe oljefondet I desperasjon for å produsere opp nok snø, sånn at idiotene får utfolde seg uber alles Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Lol wtf??? Lørdagskvelden som henger i? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hvor henvender man seg for å finne kopi av en dom? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Slapp av, har avtale med det norske skilandslaget og en lokal pinnekjøtt - produsent, om å kjøpe halvparten av ski landslaget, sløye dem, salte og røke dem, og etterpå skal jeg sette opp telt I bakhagen, få UDI med på å sende noen syrere over - så kan de sitte å blåsetørke likene, lage ekte norsk skipinne-kjøtt, og stavene knekkes opp og legges I bånn av gryten. Serveres med det vanlige, nemlig passe dritfulle nylobotomerte norske sofapoteter Edit: hmm, det lurte seg en mellom Endret 6. desember 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Lovdata.no? Men må betale for å se noe fornuftig der, da. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Han savner vel å griseprate med 16 åringer. Den pedogubben har jeg null sympati for. Fulgte rettssaken daglig. Good riddance. Det som gjorde meg irritert var da de la frem meldingene de to imellom, jeg kunne ikke forstå at ikke fyren bare var ærlig. Det er hevet over enhver tvil, etter samtalelogger og slikt ble lagt ut, at fyren hadde et forhold til denne jenta. Når man først er en gris, så er feig etterpå? Hva for slags fyr er dette egentlig? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hvor henvender man seg for å finne kopi av en dom? Da må du gjennom en god del hindre http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Frp-Ma-bli-lettere-for-folk-a-skaffe-seg-info-om-lovbrytere-7452682.html Og like greit er det..tror stadig ikke på at menigmann er bedre egnet å vurdere korrekt straff, selv etter avtjent enn samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå