Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Habana III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Spennende å se Cubas hovedstad på denne måten, - jeg hadde ikke ventet at det var slikt, med handelsembargo tiår etter tiår. Ches hjem er som det skal være, selv under et system med "fokus" på likhet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott bilde av et etter cubansk standard staselig hus , personlig ville jeg ha foretrukket en annen utsikt enn den i v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Flott bilde av et etter cubansk standard staselig hus , personlig ville jeg ha foretrukket en annen utsikt enn den i v2 . Mvh Alec Hei Alec! Jeg kan trøste deg med at han hadde superflott utsikt utover havet også. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Spennende å se Cubas hovedstad på denne måten, - jeg hadde ikke ventet at det var slikt, med handelsembargo tiår etter tiår. Ches hjem er som det skal være, selv under et system med "fokus" på likhet. Takk for fin tilbakemelding. Like til venstre for bildet V1 står et rafineri og spyr røyk ut som legger seg som et teppe utover byen. Huff huff! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Grei byning i V2, men tror jeg foretrekker V1 likevel. Litt mer utsyn selv om det kanskje er et litt kjedelig industri og havneområde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg