Kremtube Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hei! Jeg har flyttet inn på ny hybel med særdeles høy takhøyde. Det er en typisk gammel Frogner-leilighet, med en takhøyde på minst 3 meter (fra øyemål vel og merke). Derfor tenkte jeg å utnytte takhøyden litt, og skaffe loftseng. IKEA, Skeidar etc. har dog ikke det jeg er ute etter, da de som regel bare har barnesenger eller små loftsenger. Derfor tenkte jeg å undersøke hvordan det er å bygge en egen loftseng. Er det noen som har erfaring med dette selv, eller kjenner noen som har gjort det og har erfaring prismessig. Jeg tenker å i første omgang høre med en kompis som er snekker hva materialene blir å koste og om det er mulig å sette den sammen inne på selve rommet uten å gjøre det om til en byggeplass (huseier er ganske streng). Ser for meg en enkel treseng hvor selve rammen er 160x200cm, med solide, plasseffektive bein, med en grei trappestige og kanskje et "gjerde" som gjør at jeg ikke ramler ut av ulike grunner. Vet det er mange her på forumet som har omfattende erfaring fra oppussing, snekring og DIY-prosjekter, så lurer på hva dere tenker om dette, og kanskje vet hva noe slikt vil koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå