TomTucker Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hei, har 2 SSD-disker, og 1 SATA HD. Har ikke startet PC-en på et par måneder, å installerte en disk jeg vet fungerer, med Windows 7 i PC-en. Kan koble til andre disker, å alle syns i Bios, men ved start av Windows, så kommer det en svart skjerm hvor jeg blir spurt om å reparere til en tidligere tidspunkt, eller starte windows på nytt. - Ingen av disse fungerer, å PC starter bare på nytt og på nytt, å på nytt, helt til jeg fjerner alle diskene utenom SSD med windows på. - Dette skjer i IDE-modus, om jeg setter den i ADHC-modus så starter PC, men den ekstra disken synes som en portabel disk Oppdatert bios, å prøvd å skifte plassering på SATA-ledningen på hovedkortet, men samme som alltid. Noen som vet hvorfor dette kan skje? Gigabyte P67 D3 B3 hovedkort, Windows 7. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Du har nok ikke satt opp boot-rekkefølgen for diskene. Da forsøker maskinen å boote opp fra en av de andre diskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå