ITtraktor Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) http://www.side3.no/motor/vegvesenet-norge-har-na-halvparten-av-all-motorvei-som-vi-trenger/3423167160.html?utm_source=sprinkle&utm_medium=widget-54bff77260286&utm_content=www.side3.no I følge statensvegvesen er vist nå en firefeltsvei med rundkjøring og for så vidt busslommer klassifisert som motorvei. Og de påstår dermed at Norge nå har 600 km med motorvei. Er det bare jeg som synes at dette høres rart ut, jeg har ikke hørt om noen andre land som vil klassifisere dette som motorvei? Dessuten har veien gule og ikke blå skilt slik som en motorvei skal ha. Jeg kan i beste fall gå med på å kalle dette motortrafikkvei. Nei, dette synes jeg var svakt av Statens veivesen. Noen som vet hvor mye(lite) motorvei Norge faktisk har dersom man følger den faktisk defenisjonen? Endret 5. desember 2015 av ITtraktor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Bor selv i området, og syns det var snodig å kalle Rv22 for en motovei. Her er det 60-grense, men nå som det blir firefelt får man også en midtdeler. Kanskje det er grunnen? Endret 5. desember 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Litt dumt og henvise til en betalings side syntes jeg. Jeg er ikke veldig lysten på og betale for og se hva diskusjonen handler om.. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Litt dumt og henvise til en betalings side syntes jeg. Jeg er ikke veldig lysten på og betale for og se hva diskusjonen handler om.. Det er bare å slå av Ad-block(eller hva du nå bruker) så får du lese... Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Litt dumt og henvise til en betalings side syntes jeg. Jeg er ikke veldig lysten på og betale for og se hva diskusjonen handler om.. Det er bare å slå av Ad-block(eller hva du nå bruker) så får du lese... Nope, det hjalp ikke og slå av for nettsiden Adblock hvitlista nettavisen.no, ikke side3.no, Kanskje nettavisen eier side3? Problemet nå er att både videoen og siden er dekket med reklame... Uansett, ser jeg andre har klart og kråle seg igjennom reklamene. Og nevner rv 22 En vei jeg kjenner godt, og uansett hvordan noen blårusser i vegvesenet definerer, er den ikke en motorvei... Selv ikke den delen fra lillestrøm mot fet, det er en grei vei der. men ingen motorvei. Dessuten trenger en vel vadere der om høsten? Endret 27. desember 2015 av Hillebillys Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Litt dumt og henvise til en betalings side syntes jeg. Jeg er ikke veldig lysten på og betale for og se hva diskusjonen handler om.. Var ikke betalingsside når jeg la ut linken. Endret 25. januar 2016 av ITtraktor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Vi snakker her om gode gamle motorvei klasse B. https://no.wikipedia.org/wiki/Motortrafikkvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå