Fotoskrulla Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Habana II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Flott bilde fra Habana , flotte farger i de tidlige kveldstimer . Og i tillegg har du også fanget en flott byste med fin glød i metallet . Det eneste jeg vil foreslå er å kutte like til høyre for den gule/oransje bilen i bakgrunnen . da blir du kvitt stolpen som likevel er kuttet i toppen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Flott bilde fra Habana , flotte farger i de tidlige kveldstimer . Og i tillegg har du også fanget en flott byste med fin glød i metallet . Det eneste jeg vil foreslå er å kutte like til høyre for den gule/oransje bilen i bakgrunnen . da blir du kvitt stolpen som likevel er kuttet i toppen . Mvh Alec Hei Alex! Ja, tenkte et slikt kutt selv også etter at jeg hadde lagt det ut, men ville vente med ny versjon til noen nevnte det.☺ Det gjorde du! Bildet er tatt akkurat i det sola skal til å gå under horisonten. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Går for V1 som har det beste utsnittet. Velkomponert bilde dette. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Meget severdig. Fint utsnitt, særlig V2 etter finjusteringen Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Går for V1 som har det beste utsnittet. Velkomponert bilde dette. Mvh Ragnar Ser du de fine lystolpene Ragnar? Litt kjedelig med den i forgrunnen, men fin snurr på dem! Takk så mye for fin kommentar. ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Meget severdig. Fint utsnitt, særlig V2 etter finjusteringen Mvh. Rolf Takk takk Rolfer'n! ? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Stilig bilde med mange artige detaljer. Fin komposisjon i originalen. V2 blir mer ordinær. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jasså, gror'e sånt no' i potter der'a? Tror jeg velger meg V2 selv om rariteten blir litt mer midtstilt da - for vi kommer jo litt nærmere. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg