Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

explicit warning Endret sexualiter ved sentralstimulerende

Anbefalte innlegg

Hei!

For 4-5 år siden fikk jeg et par brøytekanter ,med amfetamin (fort)

Da merket jeg at jeg som til vanlig er stright og trygg på min egen seksualitet og har hatt med mange damer til sengs og stort sett overalt tenkelig, ble kåt på hva som helst.

Jeg ser på damekroppen som overlegent sexy iforrhold til en mann!

Nå fikk jeg noen lisser etter et nach igjen,og samme følelsene dukker opp..

Spørsmålet er om jeg er bifil når jeg er påvirket og om jeg bør leve ut lysten på gutte sex, evt bli med et "hetrofilt" par i senga neste gang?

Alt bør jo prøves kanskje..

Hvordan finner jeg et trygt og bra sted å finne likesinnede?

Vil jo ikke bli outet som homofil, fordi om det egentlig ikke er noen andres ting å legge seg oppi.

Men som sagt, jeg er stright til vanlig. Da føler jeg ikke at jeg trenger en annen klistrelapp som egentlig er feil..

Anonymous poster hash: d8879...fbd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tar drugs. Samtidig bryr du deg hva andre mennesker tenker om deg? Jeg skjønner ikke logikken... 

Men joa, det er bare å lete på internett under anonymt navn, også forteller du de om degselv om du treffer noen. Så finner du noen til slutt. Hvor du skal lete vet jeg ikke. Nettdating ikke sant. 

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ganske lite intelligent å ta noen "brøytekanter", hold deg unna dop du. 

Er du derimot nysgjerrig på din seksualitet kan jeg komme med noen anbefaling...

Kanskje letteste er nakenprat, fult av bifilie og homofile som mer enn gjerne "viser deg veien" med glede, der kan du også finne par du kan ta med til feks VIP Room (swingers klubb) der du kan leke med både menn og kvinner om ønsker. 

Du trenger ikke dop for å utforske din seksualitet, og de fleste du gjør det med har forståelse for at du kanskje ikke vil ha den informasjonen ut til verden. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...