Gå til innhold

PowerColor med ZM80CHP og ZMOP1. Hvordan montere?

SuperJan

Anbefalte innlegg

Hallo. I morgen (mandag) får jeg et PowerColor 9800PRO kort, og har også bestilt med ZM80CHP oh ZMOP1. Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal montere det. Det følger garantert med instrukser, men siden jeg ikke bor i norge, og noen jeg kjenner skal på ferie ned hit, blir det vanskelig å returnere det, hvis det skjer no. See the point? Så det jeg lurer på, om noen har erfaringer med denne kjølern. Og håper de kan komme med gode tips sånn at jeg ikke gjør no gærlig.

På forhånd takk, Jan-Sølve :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk som sagt på hjemmesidene til Zalman, veldig god beskrivelse på DENNE linken. Ellers må du passe på å ha en god kjølepasta, f. eks. arctic silver 3 eller 5, eller noe lignende (ikke vanlig kjipt hvit guffe som følger med standardvifter og lignende.)

Har samme skjermkort som deg, og har vurdert å skaffe samme kjøleløsning, så jeg er spent på hvordan du får det til! Gi tilbakemelding da! :woot:

Lenke til kommentar

Hmm, har fått det til nå, og det ser ut til å funke greit.

Det som var køddent, var å fjerne orginal kjøleren fra kortet. Men, jeg fikk det til etterhvert. Har ikke klokka eller no enda.

Men, i noen spill, hakker det ganske bra enda. Skjønner ikke hvorfor.

Bruker Catalyst 3.9. Call of Duty kjører helt fint med 16X AF og 4X AA, men f.eks i Street Legal Racing Redline, hakker det sinnsykt i bare 800x600, og ikke på fulle detaljer en gang. Har lagt inn patcher, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen tips?

Jan-Sølve SW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...