Gå til innhold

Får ikke utnyttet hele CD-R platen.


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få brent en cd som jeg kan spille i bilen min... Hovedenheten er såpass ny at den har hverken aux- eller usb-inngang, så jeg må ty til CD-r. CD-ene er som dere vet på 700mb og den har mulighet for 80min spilletid. Jeg slenger ikke sanger på la oss si 5min og 5mb per stykk. Og jeg får ikke inn mer enn 10 sanger før hele CD-en blir ubrukelig i bilen eller etter ca 45 min. Er det jeg som gjør noe grusomt feil eller er det hindringer i CD-R platene eller spilleren i bilen som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags plater\ brenner (Programvare) du brenner med, eventuelt brenner.

 

Generielt sett vel slik ved overbrenning at enkelte spillere ikke leser platene.

Prøvd å lese samme plater på eldre CD spiller eventuelt DVD spiller?

 

Kan være spilleren i bilen som er litt kravstor, riper\støv på platen kan være vanskelig å lese av på philips, billige Sony eller Panasonic.

Men funger fint på pioneer spiller.

Lenke til kommentar

Hovedenheten er såpass ny at den har hverken aux- eller usb-inngang, så jeg må ty til CD-r

 

såpass gammel mener du vel  :p

 

Eg tror, uten at eg er 100% sikker på dette, at ikkje alle spillere fysisk kan spille av 80 minutter på CD-r. Men de skulle klare mere enn 45, spilletiden på vanlige CD-plater er vel 74 minutter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...